Laatste wen dag in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Laatste wen dag in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Laatste wen dag in Hanoi

Door: Joet

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

20 Juli 2014 | Vietnam, Hanoi

Ho Chi Minh, dat ging het niet worden vandaag, we hebben de wekker braaf op 6.00 uur gezet maar wakker worden ho maar … we hebben nog net het ontbijt om 9.45 uur kunnen redden om vervolgens weer in slaap te vallen, mijn hemel, het is lang geleden dat ik zo een last heb gehad van een jetlag. Ik hoop toch echt dat dat morgen wat beter gaat.
Wat overigens wel moet want we worden om 7.45 uur opgehaald en dan gaan we naar Halong Bay om voor een paar dagen op een boot te zitten/hangen/zwemmen/kayakken.

Vandaag zijn we op slipperjacht voor Vic en sandalenjacht voor Anna en Vic gegaan en gelukkig geslaagd! Keus zat al wilde Anna liever sportschoenen dan van die gekke waterproofsandaaldingen… we stonden ervan te kijken dat we sommige steegjes toch al herkenden en ook Anna en Vic wisten al een beetje de weg naar het lekkere ijs, hahaha.

Op zondag zijn alle Vietnamezen vrij en dat is goed te merken aan de hoeveelheid mensen op straat. Was het al druk met scooters en auto’s, vandaag was niet normaal, hahaha, het was echt een kwestie van verstand op nul en rustig door lopen met oversteken. Het is leuk om te zien dat Anna en Vic het al redelijk gewend zijn, ze verblikken of verblozen niet of nauwelijks (ze hebben hooguit een ietwat klammig handje).

Het was een dag zonder regen, wat het meteen drukkend warm maakte, poeheej pino ook daar moeten we nog best een beetje aan wennen. Gelukkig is het fijn om dan de dag af te kunnen sluiten met een lauw koude douche in het hotel. Overigens was Vic er van overtuigd dat ik 42 boxershorts en 42 t-shirtjes voor hem had ingepakt voor Vietnam, dat was wel ff een vette bummer toen ik zei dattie het met 8 shirtjes moest gaan doen! ☺

Eigenlijk was het weer een heel relaxed dagje vandaag… wat fijn is, Ron had deze dagen ook zo ingepland; relaxen, wennen aan de nieuwe omgeving en de laatste dingetjes kopen en regelen!

Dat is goed gelukt!

• 22 Juli 2014 - 23:09

Hanny:

Gnif gnif, En is niet alleen de Jetlag :-).

• 08 Augustus 2014 - 15:30

Anneke:

Dat wordt straks weer wennen met oversteken in Nederland :-)!

• 08 Augustus 2014 - 15:30

Anneke:

Dat wordt straks weer wennen met oversteken in Nederland :-)!