Malibu - Reisverslag uit Malibu, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Malibu - Reisverslag uit Malibu, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Malibu

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

01 Juni 2009 | Verenigde Staten, Malibu

Om de cirkel ff rond te maken hier een kort berichtje uit Malibu ! We zijn weer waar we ruim 7 weken geleden begonnen zijn. We staan alleen op een ander plekje, nog meer ocean view dan we de eerste keer hadden en de ‘huisdolfijnen’ zwemmen er ook nog steeds. Een prachtig gezicht vanaf je picknicktafel …. 6 springende dolfijnen voor je neus in de zee !

Gisteren zijn we dus vanuit Paso Robles vertrokken richting Malibu met de bedoeling een ‘fietsstop’ te maken in Santa Barbara. Dat issum dus niet geworden, we hebben een lunchstop in Solvang gedaan. Dat is een klein dorpje in Deense stijl, erg leuk om doorheen te lopen en heerlijk geluncht.
Daarna zijn we in één ruk doorgereden naar Malibu waar we om 16.30 uur aankwamen. Camper geïnstalleerd, vier wasmachines aangezet (ze waren meteen allemaal in gebruik, oeps) en daarna is Ron bij het visrestaurant beneden lekker wat te eten gaan halen. Na een reisdag van 5 uur rijden met daarbij nog eens een stop van anderhalf uur waren we redelijk moe.

Na een lekker nachtje slapen werden we vanochtend wakker met ‘miezerig’ weer … WAAAAT !! Lekkere afsluiting is dat ! Gelukkig probeerde het zonnetje er wel door te komen en was de temperatuur goed.
Deze dag hebben we maar besloten om echt op de camping te blijven en de camper uit te mesten. Tis heel raar maar we hebben veel meer spullen dan toen we hier de eerste keer waren. Het past ook niet meer in de tassen … hmpfff. Dat wordt morgen dus eerst naar een winkel om een extra tas te kopen en daarna pas de camper inleveren. Zo links en rechts hebben we nog wat buren blij gemaakt met onze overschotten, de bbq, houtskool, aanmaakspul, kampvuurhout, een stapel van zo’n 45 plastic weggooiborden, schoonmaakmiddel, enz. enz. Tis toch zonde om allemaal weg te gooien tenslotte. De niet-gebruikte autostoeltjes hebben we aan de mevrouw van de camping geschonken, zij doneert ze op haar beurt weer aan de kerk (hebben we toch nog een indirecte goede daad gedaan ;-)).

Na onze we-eten-de-vriezer-leeg-maaltijd hebben we Anna en Vic lekker de pyjama aangedaan en ben ik de allerallerALLERlaatste was in Californië gaan doen.

En daar zitten we dan … ik achter de laptop, Ron met twee grote bekers Häagen-Dazs ijs op bed (tussen de stapels kleding, stekkers, toilettassen die niet meer in de tassen passen) met de ipod (is toch zonde als dat lekkere ijs weggegooid moet worden) op onze laatste avond in ons ‘huis’. Onze camper heeft het hartstikke goed gedaan en we hebben het er enorm naar ons zin in gehad. Je gaat het toch echt een beetje als je eigen huis beschouwen !
Ben benieuwd hoe het wegbrengen morgen gaat … we hebben natuurlijk de luifel een beetje stuk gemaakt … tis te hopen dat we de transfer naar het vliegveld halen om 11.00 uur….

Om 15.00 uur vliegen we naar Seattle en overnachten we in het Holiday Inn Hotel, ik kijk al uit naar de badkamer daar … een lekkere lange warme douche …. Oeeeeeh zalig !! De dag erna worden we om 9.30 uur opgehaald en naar het camperuitleverstation gebracht … Anna hoopt dat we een bus of een blauwe camper krijgen .. ik heb haar nog maar even niet uit haar droom gehaald !

Tijd voor De Voortmannetjes goes USA & Canada part 2 !!!!

• 02 Juni 2009 - 07:15

Sjer:

ik heb nu al zin in deel 2! (en wat een mooie kindjes hebben jullie!)

• 02 Juni 2009 - 08:18

Louise:

Kan niet wachten op deel twee, daar ben ikzelf nog niet geweest. Wat zien de kinderen en hun vader er gelukkig uit.
    Houden zo!

• 02 Juni 2009 - 08:32

Jeff:

Nou Deel 1 was al fantastisch... Ben benieuwd watvoor fantastische verhalen we nog voorgeschoteld krijgen... Zou wel ff met vic en an willen knuffelen hoor! Geef ze maar een dikke knuffel van me!
    Dikke Kussss

• 02 Juni 2009 - 10:46

Tessa:

Oh lieffies, wat vliegt de tijd he? Zowel voor jullie als voor ons (erg druk ijsweer hier vandaar...).
    Deel 2 zit er alweer aan te komen! Geniet ervan moppies!
    Enne...even een canvascorrectie.....die laatste van die 2 koters MOET op canvas...PRACHTIG!!!

Dikke smek!!

• 02 Juni 2009 - 20:54

Emmetje:

Yooyh wat heerlijk weer op naar Canada ben benieuwd naar de volgende verhalen ennuh ik ga je naapen hoor heb vandaag aan Carst eind volgend jaar drie maanden vrij gevraagd en nu Ed nog even toestemming aan zn werk vragen dan gaan wij 3 maanden naar Australie jihaaaaaaaa kunb je me mooi even wegwijs maken met het camperen en zo hahahahahahaha genietse he van de laatste 7 weken toch ;-) Lekker hoor zie je snel gaan we veel roken zit al op 6 sigaretten per dag nu hahahahahaha

• 02 Juni 2009 - 20:55

Mieke:

Jammer deel 1 is uit, gelukkig komt deel 2 snel uit. Veel plezier in Canada en een goede vlucht!!!

xxxx

• 02 Juni 2009 - 21:20

Familie V,d, Laan Ui:

Hoi jullie daar, 7 weken er al weer op zitten, wat gaat het hard hé en wat hebben jullie al veel gezien, nu op naar Canada, 'n hele goede vlucht en zien weer uit wat voor mooie verhalen we daar vandaan krijgen, 'n hele dikke knuffel voor alle 4, liefs en groetjes, Frank, Ellen, * Jeroen, Masha en Derek en onze huisdieren en speciaal van onze zwangere Wemmes

• 05 Juni 2009 - 07:51

Lin:

Ik heb Genoten van deel 1! Op naar deel 2!