Should we stay or should we go now ... ??? - Reisverslag uit Paso Robles, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Should we stay or should we go now ... ??? - Reisverslag uit Paso Robles, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Should we stay or should we go now ... ???

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

29 Mei 2009 | Verenigde Staten, Paso Robles

Ondanks de wereldtip van Roland (thanx buddy, met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig ;-)) zijn we toch eigenwijs geweest en hebben we hier maar een nachtje bijgeboekt. We weten nu tenslotte wat we hebben en niet wat we krijgen in Bakersfield (op dat Kern County Museum ná dan hé ;-)).

Na het heerlijk rustig aan gedaan te hebben vanochtend was het wel tijd om wat boodschappen te gaan doen. We zijn de kasten, vriezer en koelkast aan het leegeten maar het brood was inmiddels helemaal op en aangezien Vic elke ochtend wil ontbijten met een boterham met chocopasta had hij het zwaar vanochtend.

Op naar downtown Paso Robles dus. Een ontzettend kneuterig centrumpje wat er heel goed verzorgd uitziet met allemaal trendy restaurantjes en cafeetjes rond een (eigenlijk best wel grote) plaza. We hebben er eentje uitgezocht en hebben zalig geluncht / gebruncht / ontbeten.
Daarna op het gemakkie een paar boodschapjes gedaan en terug naar de camping.

Het zonnetje scheen nog heerlijk (28 graden) dus wij hebben zalig buiten gezeten en Anna en Vic zijn verder gegaan met hun training voor acrobaat. Handstandjes, koprollen, paardje rijden op elkaar, van de picnictafel afspringen en vooral … de slappe lach hebben met elkaar … heerlijk om daar van een afstandje onder het genot van een biertje naar te kijken en te luisteren.
‘K heb er driftig met de camera op los geschoten, bijgaand een enkele vrucht hiervan…

Terwijl ik dit tiep is het hier 17.00 uur ’s middags en zit ik dus in een heerlijk warm zonnetje voor de camper met de ipod brullend met Jan Smit erop buiten, dit is zalig !!! Genieten met een hoofdletter G !

Dikke kans dat we hier morgen nog een nachtje bijboeken ! Of we gaan toch naar Santa Barbara …. Maar dat is dan weer dicht aan de kust dus slechter weer… pfjioeeeeh wát een moeilijke keuzes moeten wij toch elke dag weer maken …

Ow ik hoor net dat we morgen de hele dag hier blijven en zondagochtend vroeg weggaan. Dan rijden we richting Santa Barbara, huren daar wat fietsen, rijden daar een rondje Downtown en aan het eind van de middag verplaatsen we ons naar onze laatste stopplaats, Malibu, de camping waar we begonnen zijn en dan is de cirkel weer rond.

De laatste dag gebruiken we dan om de camper ‘wat’ op te ruimen en de laatste was te doen.

Misschien dat we nog wat sightseeing in Malibu gaan doen (filmsterren scoren) … maar zoals jullie weten … pin ons er niet op vast, het kan zomaar veranderen !

• 30 Mei 2009 - 06:54

Barbara:

Ultiem gevoel van vrijheid!! Jaloers!

Dikke kus!

• 30 Mei 2009 - 09:36

Lin:

Naaaaaaissss piks!

SMEK!

• 30 Mei 2009 - 09:40

Elly:

Wat een prachtige fotoshoot van Ron en de kids!
    Het geluk straalt er vanaf!

Liefs uit Langeraar

• 30 Mei 2009 - 11:04

Tessa:

Kijk, dit zie ik graag! Jullie zo heppie-de-peppie!!

• 31 Mei 2009 - 06:55

Aafke:

Het geluk spat van m'n scherm, jullie stralen!!

• 31 Mei 2009 - 09:19

Rob En Yvonne:

hallo lieverds,

Hier zijn we weer.best druk geweest met Rob. Mooie foto's weer. Wat schaterende Anna. Zallig om te zien. Geniet maar dan is het goed.

Dikke kus van ons xxx

• 31 Mei 2009 - 14:07

Sjel:

JIIIIEHAA BRUIN EN BLIJ!!! XXX!!!

• 31 Mei 2009 - 14:09

Sjel:

JIIIIEHAA BRUIN EN BLIJ!!! XXX!!!

• 31 Mei 2009 - 16:40

Vanuit Mijdrecht, El:

Heeeeeeeej, jullie daar, wat weer een prachtige plaatjes, echt heerlijk om te zien hoe jullie genieten, en wat zien jullie er allemaal lekker uit zeg, hier ook hoor) maar je begrijpt wat ik bedoel, we hebben hier op het mometn ook heerlijk weer, de vander Laantjes zijn kamperen, die treffen het ook goed, Masha vond het erg jammer dat jullie er niet bij zijn. Morgen komen ze weer terug. Nog even over Wemmes, ze eet, slaapt, loopt een paar meter, slaapt, eet, wil niet meer op schoot, anders vind ze dat heerlijk, ze groeit goed, heeft speciaal voer, als ze loopt zwabbert haar buikje heen en weer, als het goed is nog 12 dagen en dan is het zover, we houden jullie op de hoogte,'n heeeeeeeele dikke knuffel voor jullie alle4, heel veel liefs, Ellen en uiteraard ook van de rest van de familie vanuit Vierhouten

• 01 Juni 2009 - 11:33

Radha:

Hey Yoothie,

Wat zijn jullie bruin zeg. Je hebt me ingehaald. hihihihi....

Ik mis je. Wanneer kom je terug?????????

Tot gauw!

Rsadha

• 01 Juni 2009 - 20:11

Tanja:

Hoi!

We zijn weer terug van weggeweest.
    Het familieweekend was erg geslaagd. Wat wil je met zulk mooi weer.
    Vanochtend nog op herten/zwijnenjacht geweest. We hebben veel sporen gezien, maar een schim van een hert. Ja, we waren met zoveel dat we het geluid produceerden van een olifantenkolonie. We waren in ieder geval op tijd ons bed uit om de tenten af te breken. Oom Ton en tante Tineke trakteerden op koffie en taart/ijs in het restaurant en toen gingen op een paar na de meesten weer op huis aan.
    Jullie moeten ook bijna je boeltje weer gaan pakken. Goede vlucht alvast toegewenst.
    Doeiiii