Shop till you drop ! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Shop till you drop ! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Shop till you drop !

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

20 Juli 2009 | Verenigde Staten, Seattle

Ja …. En toen was het de laatste dag in Seattle voor ons …. Shop till you drop staat er in het reisschema en dat hebben we gedaan. We zijn vanochtend naar Tulalip gereden en hebben er fijn gewinkeld.
Rond een uur of 17.00 uur waren we weer in het hotel en hebben we de tassen herpakt (het moet tenslotte wel allemaal mee en passen hé). Daarna zijn we richting Pike Place Market gelopen om te eindigen in een Spaans restaurant waar we ‘redelijk’ lekker hebben gegeten.
Aan alle goede dingen komt een eind, zo ook aan onze vakantie (helaas).
Toen we in april vertrokken kon ik me geen voorstelling maken van wat we allemaal zouden gaan zien en hoe het zou gaan, nu kan ik alleen maar zeggen; het was FANTASTISCH !
Qualitytime was wat we wilden en dat is zeker gelukt. Zoals Paul tegen me zei; het is een verankering van je gezin….. en dat is het ook !
Het is een belevenis en een avontuur geweest wat ik niet had willen missen en waarvan ik hoop dat Anna en Vic er later nog iets van kunnen herinneren.
Een raar idee is het dat we over 7 uur in het vliegtuig zitten richting huis …. maar ook een fijn idee om dan weer al mijn lieffies te kunnen knuffelen die ik gemist heb !
Tot zover de belevenissen van de Voortmannetjes on tour ! Alle lezers en reageerders bedankt voor jullie lieve, leuke en trouwe reacties !!! We kunnen wel zeggen dat dit een mooi naslagwerk voor Anna en Vic is geworden !

Veel liefs van ons !

  • 21 Juli 2009 - 08:37

    S*:

    Geweldig dat ik heb mee mogen reizen, wens jullie een hele fijne terug reis, dat deze maar snel voorbij mag wezen!

    Tot snel
    Esje

  • 21 Juli 2009 - 08:44

    Chantal:

    De tijd is voorbij gevlogen, wat heb ik genoten van jullie verhalen.
    Een fijne terugreis!!


  • 21 Juli 2009 - 09:03

    Irma Vieveen:

    Lieve Yooth and family, een hele goeie terugreis, en bedankt dat wij een beetje met jullie mee mochten reizen. Ik heb genoten van al jullie belevenissen en de foto's! Veel sterkte met het oppakken van het "gewone" leventje, en veel knuffel plezier straks op schiphol! Hier is alvast de 1e dikke knuffel X groetjes, Irma

  • 21 Juli 2009 - 09:53

    Tanja:

    Weer helemaal bijgelezen
    Het was weer lekker lees-en kijkplezier.
    Een goede vlucht en tot morgen.

    Doeiiiii

  • 21 Juli 2009 - 09:54

    Sen:

    Jullie bedankt voor alle leuke verhalen. Een hele goeie terugreis en hopelijk tot gauw.
    Kus,

  • 21 Juli 2009 - 10:27

    Barbara:

    Het is voorbij gevlogen, niet normaal meer!! Heb genoten van al jullie avonturen! Hele goede terugreis!! Liefs!

  • 21 Juli 2009 - 10:47

    Tessa:

    Lieffies! Wat heb ik genoten van jullie reisverslagen, t was net of ik er ook een beetje bij was. Bedankt en een hele goede reis terug. Tot heel, heel erg snel!
    Dikke kus

  • 21 Juli 2009 - 11:15

    Sjer:

    Joetie, Ron en kindjes,
    het was net of we een beetje mee waren, ik zal het missen!
    Maar gezellig dat jullie weer terugkomen,
    kus

  • 21 Juli 2009 - 11:45

    Aafke:

    Hey lieverds,

    Kei bedankt dat wij mee mochten genieten van jullie fantastische reis. Ik heb er echt van genoten!!

    Hele goeie terugreis en tot snel.

    Dikke knuffel van mij

  • 21 Juli 2009 - 12:59

    Michaela:

    Wow... alweer op de terugreis. Vond het super leuk om 'mee gelezen' te hebben met jullie reis. En... tot snel!

  • 21 Juli 2009 - 13:18

    Lin:

    Misschien lees je dit nu nog, maar je mot alles oprolleeuuuhhh! (tip van de OpperCamperRickus), past veul mee in je koffer schijnt...

    Schatjes, ik heb geweldig genoten van jullie grappige verhalen en prachtige foto's. Dank je wel en zie je snel!

    Fijne terugreis en een dikke SMEK!

  • 21 Juli 2009 - 13:38

    Natas:

    Slik...wat zeg je dat allemaal weer mooi!! Veel plezier op de terugreis en vooral ook bij thuiskomst met het ontvangstcomite ;-)

  • 21 Juli 2009 - 16:14

    Mieke En Marco:

    Tja helaas aan alles komt een einde, we zullen de verhalen gaan missen!!!! Het was TOP om met jullie mee te mogen reizen.
    Een goede terugreis en tot snel in NL.

    KUS mieke marco

  • 21 Juli 2009 - 18:08

    Karin:

    Wat is het eigenlijk snel voorbij gegaan. Heb genoten van jullie verhalen, in het bijzonder die over Canada.Dan maar een welkom thuis.
    Dikke kus Karin

  • 21 Juli 2009 - 18:34

    Ilonka:

    wat heb ik de afgelopen 3 maanden genoten van jullie verhalen en foto`s .Dat was smorgens heerlijk wakker worden.
    Wat zal ik dat missen.

    Maar nu zijn jullie alweer op de terugreis naar huis.
    een goede vlucht voor jullie toegewenst.

  • 21 Juli 2009 - 21:44

    Vanuit Mijdrecht:

    Hallo voortmannetjes, misschienzijn we te laat met jullie een goede terugreis te wensen, maar in gedachten zijn we er al een paar dagen mee bezig, we hebben mooie verslagen gelezen en genoten van de foto's, en het is alweer bijna 22 juli, maar jullie hebben ons erdoor gesleept met de verslaggeving. Kunnen jullie de komende weken af en toe eens jullie gezinsuitbreiding komen bekijken, ze zijn ontzettend leuk maar ook heel ontdeugends, stieren door het hele huis en hangen hier en daar in, tot heeeeel gauw, heeeeeeele dikke knuffel, liefs van hier

  • 22 Juli 2009 - 07:06

    Brie:

    Lieffies,
    wat een genot om met jullie mee te hebben mogen reizen!Een onwijs gave belevenis!
    C U zoen, xx

  • 22 Juli 2009 - 19:36

    Naomi:

    Ik was een beetje achter met lezen, dus inmiddels zijn jullie veilig en wel weer thuis. Dank voor alle leuke, grappige en lieve verhalen! Zo was ik in gedachte ook een beetje op reis.
    Joet, tot snel en liefs!

  • 22 Juli 2009 - 20:42

    Cary:

    Wat was het super om al jullie verhalen te lezen! Dank jullie wel daarvoor! Ik hoop dat de terugreis goed is verlopen en sterkte met het "in het gareel" komen. Tot gauw Yooth! X, Cary

  • 24 Juli 2009 - 21:01

    Skoffie:

    Benk nog even...............zelf net terug van een heerlijke vakantie in het altijd pittoreske, ouderwets gezellige Nijverdal!
    (Neej, ik had de computer niet mee, dus ik had nog wel ff wat bij te lezen,zalig!!)
    Wat heb ik genoten van al jullie avonturen, jullie prachtige schrijfstijl, gelachen heb ik, zo achter mun laptop........wat hebben jullie iets moois en onvergetelijks samen gedaan!
    Een rijke ervaring zeg ik zo!!!
    Ik heb besloten de boel nog eens terug te lezen........vink leuk!
    En bij deze zeg ik; Welkom THUIS Voortmannetjes!
    Jullie hebben een verdomd leuk reisdagboekje aangelegd, geniet ervan bij het teruglezen!

  • 26 Juli 2009 - 11:20

    Anoniem:

    Tot hoe lang na jullie terugkomst kun je reageren ? Je hebt vlotte mensen en ook heeeeeeeeeeele langzame lezers..........
    Welkom thuis !

  • 28 Juli 2009 - 07:11

    Jacq:

    Ik ben nooit één van de snelste,maar zeker genoten, vooral de tweede helft van jullie reis....

    XJacq

  • 02 Augustus 2009 - 09:22

    Vanuit L'raar:

    Ik heb genoten van jullie reisverslagen en de foto's.
    Hoop jullie eerdaags weer te zien.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Ron, Joet, Anna en Vic !!

Lekker met zijn viertjes erop uit !!

Actief sinds 19 Dec. 2008
Verslag gelezen: 539
Totaal aantal bezoekers 89616

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 17 Mei 2015

Denver - Las Vegas in 2 weken!

17 Juli 2014 - 29 Augustus 2014

IndoChina: Vietnam en Cambodja

05 Februari 2010 - 20 Februari 2010

Honeymoon

08 April 2009 - 22 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: