De kortste reisdag tot nu toe (45 mijl) - Reisverslag uit Paso Robles, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu De kortste reisdag tot nu toe (45 mijl) - Reisverslag uit Paso Robles, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

De kortste reisdag tot nu toe (45 mijl)

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

28 Mei 2009 | Verenigde Staten, Paso Robles

Grauw en grimmig …. Dat was wat we zagen toen we de camperdeur vanochtend open deden … getverderrie wat een domper is dat dan. Zitten we lekker aan de kust … hebben we geen zon en is het freaking koud!

Op richting Bakersfield dus, pakkum beet zo’n 3,5 uur rijden … maar voor een beetje zon hebben we dat er graag voor over.

Vanochtend nog even heerlijk geskyped met Thoom en Ellen (ik was zó blij jullie ff te kunnen zien en horen lieffies, ik mis jullie!). Anna is nog ff naar de speeltuin geweest. Onze kleine aap klimt tegenwoordig in bomen en glijd van speeltoestellen van zo’n stang af naar beneden (mijn hart zit elke keer in mijn keel maar dit schijnt bij het ‘loslaten’ te horen).

En Vic babbelt vanaf het moment dattie wakker is tot en met het moment dat hij weer in slaap valt en wordt met de dag bijdehanter (Ron heeft al gedreigd behang in de camper te plakken zodat hij Vic er zo nu en dan achter kan plakken).
Een paar dingen die hij zegt;

‘Als ik later groot ben, ben ik de baas en ben jij een baby’

‘Als ik later groot ben, dan rij ik in een bus en mag jij meerijden’

‘No never’

‘Heej … ga es ff aan de kant joh dan kan ik ff naar die SEEEEXY racebak kijken’ (is een quote uit Cars)

‘Nou moet JIJ es ff goed luisteren’ (met wijzend vingertje erbij)

‘Als jij niet luistert mag je niet mee naar het zwembad’

‘Mama … mag ik even met je knuffelen .. ik hou heeeeeeel veel van je … ik vin jou niet dom’

Eerst ff getankt en daarna dus op weg. Na bijna een uur gereden te hebben moest Anna plassen dus zijn we ff gestopt bij een benzinestation in Paso Robles, wat meteen een goede rookpauze was. Daar stonden we met zijn allen met lange broeken en truien met lange mouwen in een onverwacht heerlijk brandend zonnetje ! Meteen de Woodalls erbij gepakt want waarom doorrijden als het weer hier goed is ? We hebben een prachtige camping gevonden bij een wijngaard met zwembad en zacht sappig groen gras. CHECK !
Dat maakte onze reisdag aanzienlijk korter tot grote vreugde van Vic en Anna.

Helaas werd het weer aan het einde van de middag weer minder, we hebben zelfs regen gehad (2 minuut 43 seconden om precies te zijn) en een flinke wind erbij (en die was niet van Ron dit keer).

Dus morgen alsnog richting Bakersfield (daarvandaan is LA - waar we de camper over een paar dagen jammer genoeg alweer in moeten leveren - in zo’n tweeënhalf uur en dus goed aan te rijden) , er is geen hol te doen (en van jullie krijgen we ook geen gouden tips), maar hier ook niet … de zon en warmte zullen een hoop goed maken … hopen we !

  • 29 Mei 2009 - 06:39

    Roland:

    Bij deze mijn tip van de dag (voor Bakersfield, CA):

    The Kern County Museum, located on Chester Avenue just north of downtown Bakersfield, boasts an extensive collection of regional artifacts. Permanent exhibits include: "Black Gold: The Oil Experience", a hands-on modern approach at showing how oil is mined; and "The Lori Brock Children's Discovery Museum", a hands-on children's museum and a display on the influential "Bakersfield Sound" style of country music.

    Nou als dat niet leuk is, dan weet ik het niet meer
    !


  • 29 Mei 2009 - 06:46

    Roland:

    Bij deze mijn tip van de dag (voor Bakersfield, CA):

    The Kern County Museum, located on Chester Avenue just north of downtown Bakersfield, boasts an extensive collection of regional artifacts. Permanent exhibits include: "Black Gold: The Oil Experience", a hands-on modern approach at showing how oil is mined; and "The Lori Brock Children's Discovery Museum", a hands-on children's museum and a display on the influential "Bakersfield Sound" style of country music.

    Nou als dat niet leuk is, dan weet ik het niet meer
    !


  • 29 Mei 2009 - 07:21

    Marisca..:

    Heey Lieverds,

    whahahahahahahaha als ik de uitspraken van Vic hoor dan hoor ik het hem zo zeggen..GE-WEL-DIG...oooo ik kan echt niet wachten tot ik hem weer kan zien.. net als jullie hoor.. hahahaha

    Ik wil jullie best wel wat tips geven.. maar die heb ik niet.. hahahaha dus moet je het van de andere hebben..

    En wel weer spannend hoor.. een andere camper.. hoop voor jullie dat die zonder bijwerkingen is.. hihihihi

    oja, Anna krijgt de groetjes van de kindjes uit der klas.. en ze missen Anna heel erg.. ze zijn blij als ze er weer is iig..

    nou tot de volgende blok.. kan niet wachten,,

    liefs, Marisca xxxx

  • 29 Mei 2009 - 08:39

    Cary:

    Hoi,
    Alweer even geleden dat ik heb gereageerd maar ik lees jullie belevenissen trouw hoor! Wat klinkt het allemaal gaaf! En groot gelijk dat jullie stoppen waar de zon schijnt, dat is toch veel beter dan regen en kou!

    Geniet nog lekker, jullie hebben nog een lekker tijdje!

    Groetjes, Cary

  • 31 Mei 2009 - 05:24

    Ed San Kids:

    Hoi Lotgenoten

    Wij zitten op dit moment ook in amerika en we hebben hetzelfde plan als jullie opgevat. We hadden na drie dagen mist en kou het aan de kust wel gezien en zitten nu heerlijk te genieten van de zwoele zomeravondd in Bakersfield ha ha heerlijk

    fijne dagen nog en een goede terugreis, wij hebben nog 5 dagen te gaan....

    groetjes sanedkids. waarbenjij.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Paso Robles

Ron, Joet, Anna en Vic !!

Lekker met zijn viertjes erop uit !!

Actief sinds 19 Dec. 2008
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 89663

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 17 Mei 2015

Denver - Las Vegas in 2 weken!

17 Juli 2014 - 29 Augustus 2014

IndoChina: Vietnam en Cambodja

05 Februari 2010 - 20 Februari 2010

Honeymoon

08 April 2009 - 22 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: