Disneyland !! - Reisverslag uit Orange, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Disneyland !! - Reisverslag uit Orange, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Disneyland !!

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

13 April 2009 | Verenigde Staten, Orange

Vandaag zijn we naar Disneyland geweest, wat was dat leuk joh !! Ron heeft de shuttlebus gereserveerd voor 9.15 uur en dat was ideaal. De bus stopt hier op de camping en brengt je tot bijna voor de deur van Disneyland. Om 9.45 uur waren we binnen en kon het feest beginnen.

Eerst een stroller voor Vic gehuurd zodat hij af en toe lekker kon zitten (uiteindelijk heeft hij de helft van de tijd dat we in Disneyland waren met zijn ogen dicht gezeten).

Als eerste zijn we voor de meute uit meteen doorgelopen naar Mickey’s Toon Town (achterin het park) om bij de disneyfiguren op visite te gaan. Gelukkig waren Mickey en Minnie thuis en konden we zonder wachttijd mooi met ze op de foto. Daar is Anna voor het eerst in een kinderachtbaan geweest, de Gadget’s Go Coaster, ze vond het hélemaal geweldig. Met zijn viertjes zijn we in Roger Rabbit’s Car Toon Spin geweest maar dat was niet echt een succes. Harde muziek, donker en af en toe enge beesten, Vic (en Anna) waren blij dat ze er weer uit waren. Inmiddels was de zon goed doorgebroken en begon het lekker warm te worden (en ook veel drukker dan in het begin van de ochtend).

Na een beetje rondgelopen te hebben (Vic sliep inmiddels al lekker in de stroller) kwamen we bij Big Thunder Mountain Railroad. Daar wilde Anna wel graag in want die andere achtbaan was toch maar voor kleine kindjes. Gelukkig voor Anna paste ze net niet onder het meetlatje door dus was ze groot genoeg om erin te mogen. En GAAF dat ze het vond ! Dat ding ging eerst door het donker en vooral ook keihard (niet over de kop hoor) met veel bochten, hobbels enz. enz. Ze vond het het leukste van de hele dag !

Om 13.00 uur was iedereen eigenlijk al wel een beetje klaar en hebben we de shuttlebus gebeld om door te geven dat we met de bus van 14.00 uur terug naar de camping wilden gaan. Dit was lang genoeg, zo druk, best warm en genoeg indrukken. Nog even een stop gemaakt in de grote disneywinkel om t-shirtjes van Mickey voor Anna en Vic te kopen, een shirt voor Ron en twee petten voor de kinderen ! En natuurlijk moest er ook een speelgoedje en knuffel uitgezocht worden.

Toen we weer bij de camper waren bleek het toch best warm te zijn zo op het asfalt dus hebben Ron en ik voor het eerst onze luifel uitgezet …. En jajajaja, tromgeroffel … het is GELUKT ! ZONDER hulp van een campinggenoot (okeej … het grote-hoe-werkt-de-camper-boek lag op de tafel maar dat maakt niet uit !). Daarna nog even lekker naar het zwembad geweest en ik sta er versteld van hoe vrij Vic en Anna in het water zijn. Vic spring zo van de kant af in je armen en Anna gaat zwemmend als een hondje het hele bad los over (waar ze toch écht niet kan staan).

Voor het avondeten hebben we chickenwings en pizza laten bezorgen. Ik vroeg me af hoe ze dat zouden komen brengen, met een brommertje ofzo? Hahaha, er kwam me er toch een enorm verhoogde pickup aangereden (Ron weer blij, hij heeft al een aantal auto’s uitgekozen). We kijken sowieso onze ogen uit hier … ongeveer elke Amerikaan heeft 1 of 2 hond(jes) en ze zijn of heel dik of heel dun, een middenweg is er bijna niet. En dan die motorhomes die je hier ziet staan … dat mag het woord camper of caravan echt niet hebben .. ik kijk mijn ogen uit en zou graag eens binnen willen kijken in zo’n ding ! Het zijn gewoon complete touringcars die je ziet, dat is al groot … maar als ze dan geparkeerd zijn blijken ze ook nog eens 4 slideouts te hebben waardoor ze nog groter, breder enz. worden. Hihihi, wij zijn écht het lulletje met ons instapmodelletje.

Op deze camping staan trouwens allemaal fruitbomen bij de plekken. Je kunt hier dus sinaasappels, citroenen en grapefruits plukken. Ron heeft met de kinderen stiekem een paar sinaasappels geplukt (eigenlijk moet je bij de receptie een speciaal plukding halen).
Verder vanavond heerlijk uitgebreid gedoucht ! Meiden, die ophangtoilettas is echt superhandig, net als de reishanddoeken.

Tsja, wat kan ik verder nog vertellen … het leven is GOED, we genieten enorm van het bijelkaar zijn met zijn viertjes, qualitytime. De kinderen doen het helemaal geweldig, ze vinden het ook echt leuk. Hebben het wel over thuis maar niet in de zin van dat ze al naar huis willen (we zijn natuurlijk ook nog maar een kleine week weg, maar goed) !

Morgen gaan we trouwens weer verkassen, op naar Legoland California!

• 14 April 2009 - 05:56

Aafke:

Kunnen we niet héééél eventjes ruilen?
    Oh lieverds, wat hebben jullie dit verdiend. Lekker blijven genieten hoor!!

• 14 April 2009 - 06:18

Denise:

Hé vakantiegangers!

Wat een avontuur!
    Superverhalen zijn het! Wat ontzettend gaaf om jullie avontuur zo goed bij te houden, voor jullie zelf, maar zeker ook voor de kids voor later! Geniet lekker verder, dan doe ik dat ook vanuit hier...
    Enne inderdaad, eventjes ruilen zou niet verkeerd zijn. Wat hebben jullie al een hoop leuke dingen gedaan in zo'n 'korte' tijd. Super!

Groetjes Denise

• 14 April 2009 - 06:48

Jik:

ow joet dat volmaakt gelukkig maakt me blaihai!!! hilarische disney pictures!!!

• 14 April 2009 - 07:21

Sjer:

Joet, even een traantje gepinkt bij het feit dat je schrijft 'volmaakt gelukkig'.
    Ben abosluut sentimentele dwaas, maar o zo blij dat je dat in ieder geval weer kan zeggen.
    kus voor jullie

• 14 April 2009 - 07:24

Barbara:

Totale vrijheid! Iets beters en mooiers kan een mens zich niet wensen! Ik geniet echt met jullie mee!

Liefs!

• 14 April 2009 - 07:24

Lin:

Oh jongus, wat gaaf allemaal!!! Super dat jullie het zo naar je zin hebben! He-le-maal goed!

(Geweldig de poserende Tokkies from Orange ;) Die met dat oranje shirt is wel errug groot hé.. :p )

SMEK!

• 14 April 2009 - 07:40

Miranda:

He, wat leuk om te lezen en die foto's spreken voor zich. The kids are having the time of their lives! En papa en mama ook zo te zien, heerlijk genieten!!!

• 14 April 2009 - 07:40

Ome Rob En Tante Von:

Wat een mooie foto's weer. En wat stoer van Anna in die achtbaan.En Vic wat ben je sterk op die foto met die ijzeren kegels. Fijn dat jullie zo genieten.
    Dikke kus van ons.

• 14 April 2009 - 09:14

Gabby:

Wauw, wat een verhalen, wat een foto's... ben kei jaloers!

En nu dus naar Legoland. Wij zijn 1x naar Legoland in Duitsland geweest, en dat was echt een fantastische dag, en aangezien het in de States natuurlijk allemaal "bigger and better" is voorspel ik dat er weer een heel mooi verhaal op deze site gaat komen!

Geniet lekker verder, tis jullie gegund!

• 14 April 2009 - 11:43

Chantal:

Blijf vooral genieten. Jullie stralen op de foto's, geweldig!!

• 14 April 2009 - 11:58

Natas:

Heerlijke foto's weer...tis net of jezelf een beetje mee bent als je er lang genoeg naar kijkt hihihi!! Doorgaan zo!! :-)

• 14 April 2009 - 12:08

S*:

Hellowww Luitjes

wat super te lezen hoe goed het met jullie gaat, helemaal top en vooral zo doorgaan :)

• 14 April 2009 - 12:22

Thomas:

Wat een stoere foto's zeg:D

Het lijkt wel of jullie al 3en halve maand weg zijn, met wat je al gedaan hebt;) Veel plezier in Legoland en we skypen..!

Liefs (Oom) Thoom

• 14 April 2009 - 13:39

Shenien + PAG- Gang:

Heyyy lieverd,

Wat een leuke verhalen allemaal.. en dan te bedenken dat je er nog maar een weekje zit. Hoef dus niet te vragen of jullie het naar je zin hebben :-))))
    Kan niet wachten om alle komende verhalen te lezen!!!!
    We missen je wel hoor!!!

xxxx

• 14 April 2009 - 13:48

Skoffie:

Yootha schrijft; "Zoals ik gisteravond tegen Ron zei toen we voor onze camper met een biertje zaten na te genieten van een heerlijke dag; Ik voel me volmaakt gelukkig !"

Kijk, dat zijn de teksten waar ik nou van houd!
    Houdt dat gevoel vast happy family!!!!!
    Coole picsssssss.......

• 14 April 2009 - 17:08

Ome Rob:

Ik ben jaloers op jullie,
    Minnie Mouse jeetje nog an toe..... een wereld ster zien in het echt..... dat is wat Anna.
    Laten we het maar niet hebben over BRANDWEERMAN SAM in zijn brandweer auto zitten, Victor niet normaal jo.
    Ik wil dit ook.
    Anna, Victor kunnen jullie niet wat regelen voor ome Rob.
    Ik ben heel blij voor jullie en ik hoor het wel hoe dat allemaal is tussen die sterren.
    Heel veel knuffels van mij,
    Ome Rob

• 14 April 2009 - 17:33

Joke En Wim.:

Alles wat wij gelezen hebben vinden wij geweldig.
    Wij kijken weer uit naar de volgende mail.
    Geweldig dat jullie er zo van genieten.
    Liefs en een knuffel aan de Kids.

• 14 April 2009 - 18:18

Marie:

Ha die Joet en family!
    Wat leuk om jullie zo te zien, geweldig. Geniet van deze bijzondere periode in jullie leven!

Groet Rinske/Marie

• 14 April 2009 - 18:37

Tessa:

LIEFFIES!!!

Ik hou ervan als je zegt dat jullie volmaakt gelukkig zijn! Het spat ook echt van de verhalen af en dat doet me goed!
    Wat een mooie foto's weer van die ukkies in Disneyland, GAAF!
    Ben trouwens erg benieuwd naar Ron zijn gekochte Disney-shirt...whahaha!!

Luf joe! Big KIS

• 14 April 2009 - 18:38

Paul:

Ha joet.
    Ik lees met plezier je "proza". Voor mij persoonlijk zijn het ook dejavu-verhalen. Je weet, ik ben er zelf 2x geweest. Blijf genieten van je onvergetelijke reis, het zal de rest van je leven in je herinnering blijven. CU

• 14 April 2009 - 18:44

Sjellie:

Zucht ziet er H e l e m a a l GEWELDIG uit!!! Disney is leuheuk. Hihi ja joet die transformer campers zijn briljant, denk dat er ook een helikopter uit kan komen ggg en die oto's die er achter hangen, naaah dat is nog es op reis gaan (itt de kip caravan ;-)) xxxxx

• 14 April 2009 - 20:15

Naomi:

Ha lieve mensen,

Wat een leuke uitgebreide verhalen en wat heerlijk dat jullie zo aan het genieten zijn. Kan niet ontkennen dat ik wel een beetje jaloers ben, maar dat zullen jullie wel constant lezen.
    Die Nederlanders kom je ook overal tegen he?!

Groetjes!

• 15 April 2009 - 19:30

Fiona:

Wat een heerlijk bericht om te lezen!!! Het straalt gewoon van jullie af hoeveel plezier jullie erin hebben!!!

• 15 April 2009 - 19:35

Mieke:

Hoi supergaaf om al jullie verhalen te lezen en mee te genieten, blijf zo doorgaan met alles. Veel plezier daar.

Mieke xxxx

• 20 April 2009 - 20:20