De voorbereidingen .... - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu De voorbereidingen .... - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen ....

Door: Joet

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

03 Juli 2014 | Nederland, Ter Aar

Ja lieve mensen, het gaat weer gebeuren... de Voortmannetjes gaan op reis .. en wat voor een reis! 5 weken Vietnam en 1 week Cambodja onveilig maken .. we hebben er zin in!!

Het heeft even geduurd voordat we uit de bestemming waren ... Anna en Vic hebben namelijk tegenwoordig de leeftijd dat er ook een 'weerwoord' uit komt. Zo viel Afrika absoluut af want: Ja daaaahaag daar eten ze mensen op, stoppen ze je in een kookpot en dat eten lust ik niet (Vic)! En die wilde dieren hoef ik niet te zien hoor mam, kunnen we toch ook in Blijdorp doen? Kvonnut niet erg :-)

Grote vreugde was er toen ze hoorden dat het Vietnam werd want ... we lusten Vietnamese loempia's, joepie!!

Over twee weken stappen we het vliegtuig in, er moet nog wel het een en ander gebeuren (visumpje aanvragen in Den Haag, reisapotheekje samenstellen, nog ff werken, inpakken en schoolvakantie krijgen).

We hebben er zin in!!!

En voor onze trouwe fans gaan we weer fijn een dagboek bijhouden (ook voor onszelf hoor ;-))

• 03 Juli 2014 - 19:01

Emmetje:

Oooooo Yootha wat heerlijk en wat zullen we weer een geweldige verhalen krijgen geniet nu al mee!!!

Heel veel plezier en geniet er van he!!!

xxxxx

• 05 Juli 2014 - 13:23

Ome Rob En Tante Von:

We zijn er klaar voor om jullie mooie verhalen te horen en mooie foto's te zien.

• 07 Juli 2014 - 11:26

Irmpie:

oooooh Joetie, kannie wachten om alle verhalen weer te lezen en in gedachten een beetje met jullie mee te reizen :-)

• 11 Juli 2014 - 15:33

Pien:

veel succes met de laatste voorbereidingen en een hele mooie reis toegewenst.liefs de muldertjes

• 11 Juli 2014 - 16:07

Ilona Till:

Veel plezier! Cambodja is prachtig en zulk lekker eten!