Vic drie jaar, HOERAAAA !!! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Vic drie jaar, HOERAAAA !!! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Vic drie jaar, HOERAAAA !!!

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

14 Juni 2009 | Canada, Ottawa

HIEPERDEPIEP …. HOERAAAAAAAAA !!!! HIEPERDEPIEP …. HOERAAAAAAAAAAAA !!!

Vic is drie jaar !!!

Onze kleine grote vent is vandaag jarig. Hoe vreemd is dat om midden in een bos in Canada jarig te zijn ! Vic vond het in ieder geval raar en vroeg me wie er allemaal op zijn verjaardag vandaag kwamen. Op bed bij ons hebben we voor hem gezongen en heeft hij zijn cadeautjes gekregen, hij was er hartstikke blij mee !

Daarna hebben we een boterhammetje gegeten en buiten het kleed op de tafel gelegd. Van thuis had ik drie groene taartkaarsjes meegenomen en hier in Canada hebben we leuke versierde muffins gekocht. Hij heeft ze vol trots uitgeblazen en heerlijk gesmikkeld van de muffin.

Verder was het eigenlijk een dag als andere, een klein stukje gereden naar Kananaskis Village, daar had ik in ieder geval bereik met mijn telefoon. Daar hebben we Ben en Marjanne nog gesproken (die heerlijk in Rome zitten) en hebben we wat rondgewandeld en een ijsje gegeten.

Terug op de camping hebben Anna en Vic nog heel lang in de speeltuin gespeeld terwijl wij gezellig bij de campgroundhost, Don en KC , zaten te kletsen en wat hebben gedronken.

Don had toen we vanmiddag vertrokken gezegd dat als we terugkwamen we op een andere (mooiere) plek moesten gaan staan. Er zouden die nacht maar drie plekken bezet zijn op de hele camping, zij, wij en een ander stel dus keus zat.

Zo gezegd zo gedaan, we hadden een wederom prachtige plek, groter dan die andere, langer zon en dichter bij de speeltuin.

Het was een dag met een gouden randje !!

• 28 Juni 2009 - 11:13

S*: