Coeur d'Alene - Reisverslag uit Coeur d'Alene, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Coeur d'Alene - Reisverslag uit Coeur d'Alene, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Coeur d'Alene

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

06 Juni 2009 | Verenigde Staten, Coeur d'Alene

Dat spreek je uit als koor dah lien …. Weet ik veel, ik zat al op zun Frans maar dat was dus niet goed.
Enniehoe, daar zijn we vandaag heen gereden.

Eerst hebben we heerlijk uitgeslapen tot 8.30 uur en op het gemakkie een boterhammetje gegeten. Anna werd gelukkig al een stuk beter wakker dan de afgelopen dagen. Eten wilde ze nog niet maar ze klonk en ziet er echt beter uit. Ik weet zeker dat haar telefoongesprekje met oma heel goed is geweest !

Het was niet ver rijden, we hebben er 2 uur en een kwartier over gedaan. We staan op een hele grote camping waar het gelukkig niet druk is. En waar verder ook niets te doen is … (Anna; Waarom hebben ze hier geen zwembad?? Vic; Ik vind dit een dommerste camping!!).

Ach we staan er maar 1 nachtje, morgen verder richting Bonners Ferry, wederom een kort ritje met onderweg een paar stopjes (eentje bij een Wolvenwinkel en eentje bij een Eland ranch). Nu is het morgen zondag dus het is te hopen dat er wat open is…

Tis een beetje een kort berichtje maar we hebben dan ook niet heel veel meegemaakt vandaag. Een semirustdag zeg maar …

Oh ja, Ron was vanmiddag ff helemaal in de gloria. Zijn vers verkregen cable-kabel werkte en dus kon hij in de camper live honkbal zien. Live in een stadion zit er planningstechnisch niet in, maar dit is een redelijk alternatief!

  • 07 Juni 2009 - 09:39

    Jik:

    ow fijn dat de pop weer opknapt! ze moest natuurlijk wennen aan een nieuwe camper gg die ziet er ook gers uit zeg ik, dik in orde

  • 07 Juni 2009 - 11:03

    Rob En Yvonne:

    Hoi lieffies,

    Fijn dat het met Anna beter gaat. De kleine lieverd. Het is ook allemaal niet niets voor dat kleine koppie. Rob heb zijn afscheid gehad en het was heel fijn en leuk allemaal. Ik stuur wel een paar foto's.

    Dikke kus van ons xxx

  • 07 Juni 2009 - 14:07

    Tanja:

    Wij hebben vanochtend opa en oma met hun camper uitgezwaaid. Hopelijk hebben ze het net zo geweldig als jullie.

    Doeiii

  • 07 Juni 2009 - 20:59

    Wilma:

    Een dommerste camping. Grinnik!
    Have fun at Bonners Ferry!

  • 08 Juni 2009 - 08:09

    Skof:

    Die foto he....van Anna bellend naar oma (neem ik aan...)da's een hele mooie!!!
    Je ziet haar groot worden!!

  • 08 Juni 2009 - 09:56

    Jeff:

    Gelukkig is Anna weer een beetje beter! En Ron: Lucky Bastard... Lekker live honkbal onder het genot van een biertje! Ik ben jaloers! Ik heb trouwens nog wel een leuk nieuwtje: Ik heb m'n wiskundetoets gehaald, dus volgend jaar ben ik weer student;) Veel plezier nog lieverds!
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Coeur d'Alene

Ron, Joet, Anna en Vic !!

Lekker met zijn viertjes erop uit !!

Actief sinds 19 Dec. 2008
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 89571

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 17 Mei 2015

Denver - Las Vegas in 2 weken!

17 Juli 2014 - 29 Augustus 2014

IndoChina: Vietnam en Cambodja

05 Februari 2010 - 20 Februari 2010

Honeymoon

08 April 2009 - 22 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: