Mozeskriebel at Moses Lake - Reisverslag uit Moses Lake, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Mozeskriebel at Moses Lake - Reisverslag uit Moses Lake, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Mozeskriebel at Moses Lake

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

05 Juni 2009 | Verenigde Staten, Moses Lake

Na een nattig nachtje (de camper is gelukkig waterdicht) zijn we op weg gegaan richting Spokane.

Eerst zijn we even gestopt bij onze vrienden van de Walmart (Marco, je mailtje kwam net te laat, bij onze volgende visite aan de Walmart slaan we voor je in ;-)). Omdat de camper bij het ophalen niet helemaal goed voorbereid was door CampingWorld, missen er nogal wat essentiële spulletjes. Die hebben we vandaag voor een groot gedeelte aangeschaft, stoeltjes voor buiten, een smokey Joe (kleine bbq) van Weber, een vergiet, koffiebekers, spatel voor het makkelijker omdraaien van mijn gebakken eitjes, enz.

Het zou een dagje rijden worden van zo’n 3,5 uur maar aangezien de zon ineens begon te schijnen leek het Ron een goed idee eerder te stoppen zodat we nog wat zon konden meepakken. Op wheater.com hadden we al gezien dat de vooruitzichten voor de komende dagen niet zo goed zijn.
Zo gezegd zo gedaan, een camping opgezocht in Trailer Life met een goede rating en op naar Moses Lake !

Een mooie camping met veel gras, grote bomen en vooral een PRACHTIG zwembad (eigenlijk waren het vier zwembaden) met gave waterglijbanen. Het was zeker wel over de dertig graden en dan is een duik in het zwembad vooral koud … heel koud om door te komen. Maar eenmaal door hebben we lekker een paar keer gespetterd en gepoedeld.

Daarna terug naar de camper om de vandaag nieuw aangeschafte spullen uit te proberen. Het viel me al op dat iedereen zich zo driftig stond in te spuiten met een spulletje … na twee minuten kwam ik erachter dat dat ook echt nodig was. Er zaten daar muggen .. niet zomaar muggen, het ware hele grote muggen en de bulten die ze achterlaten als ze je geprikt hebben liegen er niet om. Formaat CD-schijf zeg maar. En JEUKEN ! Terwijl ik met mijn bordje buiten zat werd ik binnen die twee minuten drie keer geprikt, dan is de lol er bij mij snel af dus ik ben naar binnen gevlucht. Ron volgde snel (Anna en Vic zaten al binnen).

Helaas verdwenen de muggen niet dus hebben we het grootste gedeelte van de avond binnen gezeten. Het was inmiddels ook gaan regenen, goed dus dat we eerder gestopt zijn, de heerlijke zonnige middag kan niet meer worden afgepakt !!

• 07 Juni 2009 - 09:36

Jikkie:

muppies!! wat fijn even de 4 hoofden van dichtbij, looking jolly goohood!!! kwas ff geschokt door de sneeuw!! maar nu weer 30 graden ow ok. Naaa joet zag gister die lui van Rol die zeiden waar we het appartement moesten huren in Barcelona, bleek dat die organisatie altijd een fles cava geeft als je aankomt, maar dat de sleutelmannen die vaak zelf houden hahaha en OPEENS zag ik die carlos voor me. Ehm is dit een te lang verhaal voor op de site? Keb nog wel even gezegd dat we heus wel cava ophadden hoor :)