Another Day In Paradise - Reisverslag uit Virgin, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Another Day In Paradise - Reisverslag uit Virgin, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Another Day In Paradise

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

12 Mei 2009 | Verenigde Staten, Virgin

------------
Jaaaaah er kunnen weer foto’s geplaatst worden, met dank aan mijn lieve broer !! Thoom, thanx !! (één limiet opgelost , one to go ;-))
------------

Zittend aan de picknicktafel voor de camper, genietend van het avondzonnetje, drinkend van mijn biertje, sigaretje rokend, kinderen spelend op blote voetjes in de speeltuin binnen oogbereik onder het geluid van een knisperend vuurtje voor de marshmellows die we zo weer gaan maken kan ik alleen maar zeggen …. DIT IS HET HELEMAAL! Wát een zaligheid, Ron schreef het gisteren al, deze camping is fantastisch !

We besloten gisteravond dat we vandaag lekker helemaal niets zouden gaan doen, beetje chillen op de camping … en de lang uitgestelde was. Zelfs dat is fijn om hier te doen, hier komt de kleding ook echt schoon uit de wasmachine en droog uit de droger, dat was lang geleden. Drie vuilniszakken hebben we meegezeuld en tijdens het wassen zijn we lekker het zwembad ingegaan. Anna springt inmiddels vanaf de kant op een opblaaskrokodil en slaat dan met krokodil en al om zo ondersteboven onderwater … .en een pret dat ze dan heeft ! Ongelofelijk hoe snel dat kan omslaan, drie weken terug durfde ze zowat niet eens van de kant te springen en nu … tis een heuse waterrat geworden.

Na het zwemmen hebben de kids heerlijk getukt in bed in de camper (in plaats van maffen op de bank tijdens het rijden) en wij gerelaxed in de schaduw, het is hier dus echt te warm om in de zon te zitten (het is dik 30 graden in de schaduw) en vooral ‘s avonds kunnen we goed merken dat we op veel lagere hoogte zitten dan de afgelopen twee weken (het blijft tot ver na middernacht meer dan aangenaam).

Terwijl Anna en Vic lekker lagen te slapen besloot de dik 80-jarige Manus-van-Alles dat het tijd was om het gras te gaan maaien. Manus maaide het gras niet al te efficiënt kunnen we wel zeggen (tenzij de beste man een vanuit de lucht zichtbare reclamespreuk voor de camping - Zion Riverside Resort RV Park & Campground - erin heeft gemaaid), maar het is weer lekker kort. Overigens staan hier overal sprinklers die vanaf 0.00 uur aan kúnnen gaan. Je krijgt daar zelfs een waarschuwing voor mee dat je ’s avonds je spullen niet zomaar op het gras moet laten staan omdat ze dan nogal nat kunnen worden. Wij dus vannacht braaf om 23.55 ons laatste sigaretje gerookt (er zit namelijk een sprinkler precies voor de ingang van de camper), al wat er aan ging, geen sprinkler. Die gingen dus vannacht om 4.30 uur aan …. Alsof we met de camper door de wasstraat gingen, wat een herrie man ! Nu begrijp ik wel hoe het gras hier aan de rand van de desert zo groen kan zijn…

Toen Anna en Vic weer wakker waren zijn we maar weer es naar het zwembad gegaan (je moet toch wat hé).

Het was een heerlijke dag, morgen waarschijnlijk naar Zion of toch nog een relaxdagje ? Ach we hebben de tijd aan onszelf, we zien het allemaal wel …

• 13 Mei 2009 - 06:33

Judith:

joet wat zaaaaaalig!! Geniet er maar lekker van mop!! KUS

• 13 Mei 2009 - 07:14

Carst:

Yootha, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk om jullie verhalen elke dag te lezen.

Groetjes,
    Carst

• 13 Mei 2009 - 07:38

Sjer:

Jeetje Joet wat gaan jullie er allemaal goed uitzien, zongebruind en uitgerust!

• 13 Mei 2009 - 08:21

Lin:

Heb ff bijgelezen want laptop en ik hadden gezamelijke burnout, dus van daar mijn late maar uiteraard welgemeende felicitatie voor je verjaardag.;)

Stoeruh truihui! En wat super dat de koters ook zo hard gaan joh! Goehoed dat jullie zo genieten!

SMEK!

• 13 Mei 2009 - 11:01

Tessa:

Heej Lieffies!

Nou ben weer helemaal bijgelezen sinds ik terug ben en gelukkig zijn jullie nog steeds the-happy-family-in-paradise!!
    Geniet!

KUS

• 13 Mei 2009 - 15:08

Skoffie:

Zoon weer beter.....
    Bankpas terug........
    Camping in paradise......
    En een happy family- gevoel all over!!!
    Wat wil een mens nog meer!!!?
    Ik zeg; HOUWE ZO!

• 14 Mei 2009 - 09:12

Chris:

Yo Ronnieboy..........
    Jan Wandelaar black label tasted fabioulous...hik...hips....can you bring me another bottle mate?
    High five brother!

• 14 Mei 2009 - 09:25

Els:

Lieve Allemaal,

Woensdagavond Rob, Yvonne en Jeffrey op visite gehad en over jullie reis gesproken.
    Waren benieuwd hoe jullie dit ervaren en heb nu gezien, dat jullie er enorm van genieten!

Wat een schittered land hè en dan die heerlijke vrijheid....!
    Mijn herinneringen komen direct weer boven, toen wij in 1989 ook met de camper rondgereisd hebben.

Lieverds, heel veel plezier met z'n allen en geniet van al het moois!

Dikke kus,
    Rob en Els.

• 15 Mei 2009 - 04:48

Paul, Gaby,Isa & Sam:

Hey Ron, Joet, Anna en Victor,

Wat houden jullie de weblog goed bij! Super leuk om te zien wat jullie allemaal aan het doen zijn. Wij hebben ook een heerlijke tijd achter de rug. We zijn wat minder actief in het bijhouden van ons weblog. We hebben ook vaak op campings gestaan waar geen internetverbinding is. Wij zitten nu vlakbij San Francisco, in Petaluma, op een KOA camping. Zou erg leuk zijn als we elkaar nog kunnen zien voordat jullie het vliegtuig pakken.....Isa zou het ook geweldig vinden! Wat zijn jullie plannen voor de komende dagen?

Groeten,
    Paul, Gaby, Isa & Sam