Still in Paradise !! - Reisverslag uit Virgin, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Still in Paradise !! - Reisverslag uit Virgin, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Still in Paradise !!

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

14 Mei 2009 | Verenigde Staten, Virgin

Deze camping is echt niet goed voor ons hoor …. we zitten dus nog steeds in Virgin en zijn ook nog steeds niet naar Zion geweest. Sterker nog, die skippen we … we blijven hier maar iedere dag ‘weer’ een nachtje bijboeken en hebben ook totaal geen zin om verder te reizen op het moment en al helemaal geen zin om Zion in te gaan. We zijn een beetje park’d out zoals ze dat hier noemen.

De afgelopen dagen hebben we dus geen hol gedaan behalve uitslapen,ff skypen, zwemmen, weer ff tukken, zwemmen, beetje zitten in de schaduw of de zon enz. enz. Kortom, vakantie zoals vakantie hoort te zijn. We merken aan Anna en Vic dat zij het ook echt heel prettig vinden om even een paar dagen rust te hebben dus dan is het goed hé ! Iedereen geniet dus waarom zou je dan doortuffen… we hebben tenslotte tijd zat en dan passen we de route toch weer aan …
We zijn hier dus nog twee nachten en daarna gaan we écht verder !

Deze ‘break’ heeft mij nu wel totale rust in mijn hoofd gegeven. Iedereen weet zo ongeveer wel dat 2007 een klote jaar is geweest door het overlijden van papa en mama en dat we aan deze vakantie ook echt toe waren. De eerste vier weken van de vakantie is ook alles als in een film weer heerlijk voorbij getrokken, maar sinds een paar dagen heb ik absolute rust in mijn koppie en dat is heel heel fijn.
Vandaag nog wel even een paar fotootjes gemaakt van onze waterratten in het zwembad en verder is er dus eigenlijk niets spectaculairs te melden (jah dat krijg je als die Voortmannetjes het relaxen in de kop krijgen en niet meer vooruit te branden te zijn ;-))

• 15 Mei 2009 - 05:33

Marisca:

Heey Kanjers,

woeiiii ben echt zo jaloers op jullie.. als ik dat zo een lees.. Hier alleen maar regen vandaag. :S
    Ik ben zo blij dat het eindelijk een beetje rustig wordt in je koppie.. je verdiend deze vakantie ook echt hoor meis.. geniet lekker van de 68 dagen die jullie nog voor jullie hebben..
    Anna mist niet veel op school hoor.. Juf Riet heeft der pols gebroken, dus het is de ene dag die juf, en de andere dag die juf.. intotaal zo'n 5 juffen..

Dikke kus aan jullie allemaal..

KUSKUSKUS Marisca

• 15 Mei 2009 - 05:55

Chantal:

Genieten, das toch ook het belangrijkste!!!

Fijn om van jullie verhalen mee te mogen genieten!

Heel veel plezier nog!!

• 15 Mei 2009 - 06:42

Barbara:

Rust in je koppie is zó essentieel, fijn dat dat gelukt is mop! Paradise klinkt goed zeg en wat onwijs leuk dat Anna en Vic zulke waterratten zijn geworden! Die foto dat Anna the pool inspirngt is dan ook wel heel erg gaaf!

Geniet lekker verder! En nog bedankt voor je berichtje...ja hélemaal tot over mijn oren Joetie! :-)

KUS!

• 15 Mei 2009 - 06:52

Helma :

Zo te zien genieten jullie enorm van de vakantie.

Hier genieten wij van jullie verhalen en de soms iets mindere acties van Ron:-)

Geniet er nog van want in NL hoef je nu ook niet te zijn.

• 15 Mei 2009 - 07:12

Sjer:

Is het een vogel, is het een vliegtuig, nee dat is het niet, het is...Anna! Geweldige foto.

• 15 Mei 2009 - 07:30

Rob En Yvonne:

Lekker zo rustigaan toch. Dat doet een mens goed.Eindelijk een beetje rust in je hoofd Yoet.We zijn echt blij voor je. En wat genieten die kinderen. Anna die heb dadelijk zo haar a diploma als ze op zwemles gaat. Genieten jullie maar lekker met z'n vieren. Dikke kus van ons

• 15 Mei 2009 - 07:49

Lin:

Joh, al blijven jullie daar nog achtenzestig dagen...;) Rust in je hoofd is goed! Geniet!

SMEK!

• 15 Mei 2009 - 09:38

Tess:

Yooth! Wat superfijn om te lezen dat je eindelijk rust hebben krijgen in dat koppie van je! Zo belangrijk!

En die heerlijke koters van je, I love them!

KUS

• 15 Mei 2009 - 11:05

S*:

Heerlijk toch daar is het vakantie voor he!!! en het was zeker de bedoeling om rust te vinden

en wat een super waterratten zijn het, tof om te zien :)

• 15 Mei 2009 - 11:07

Juut:

Die sprong van Anna....geweldig!!!!!
    Rust in je koppie is goed joet...heerlijk en houden zo!!

Enjoy honeys!!

KUS

• 15 Mei 2009 - 19:58

Skoffie :

Het berichtje wat ik vandaag mocht lezen is echt in alle opzichten PRACHTIG!!!!
    Ik ben er blij van.......

• 16 Mei 2009 - 08:29

Wilma:

Rust... dat klinkt goed Joet!
    Neem zoveel je nodig hebt. Ik ben het met Lin eens. Al blijf je de rest van de tijd daar zitten. Als het goed is, is het goed.

Wat een prachtige plaatjes van jullie kanjers!

Koes!