Cruising on the interstate.... - Reisverslag uit Las Cruces, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Cruising on the interstate.... - Reisverslag uit Las Cruces, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Cruising on the interstate....

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

22 April 2009 | Verenigde Staten, Las Cruces

Eigenlijk had ik geen zin om een stukje te schrijven, sssssst ! Maar Ron vond dat ik het toch moest doen, dan maar een heel kort verhaaltje !

De vliegenmeppers en tafelkleedklemmetjes zijn binnen ! Net als de strollers (na ze vier keer gehuurd te hebben, hebben we ze nu dan toch maar zelf aangeschaft) en een adapter voor Anna haar DS, dat was iets lastiger, die hadden ze niet bij de Walmart, daarvoor moesten we bij een Best Buy zijn (das dus een ontzettende grote Mediamarkt). Door het stoppen bij de Walmart (die stop duurde zo’n anderhalf uur) en een uur tijdsverschil doordat we nu in New Mexico zitten (het is hier een uur later dan in Arizona) was het ineens wel wat later dan we gehoopt hadden. White Sands was hierdoor niet meer haalbaar.

We zijn dus maar naar een camping gereden en zijn nu op het Hacienda RV Resort in Las Cruces. Een fantastische camping voor vroegbejaarden, maar niet voor kinderen. Alles bij elkaar een beetje een verloren dag dus. Lang in de auto gezeten (we hebben inmiddels meer dan 1.000 mijl gereden) en behalve rechte wegen (waar je als je zelf 75 mijl rijdt ingehaald wordt door HUGE vrachtwagens alsof je stilstaat), de Walmart, de Best Buy en Domino’s niet heel veel gezien.

De kinderen zijn redelijk op tijd hun bed in gegaan want ze waren moe (van het in de camper en winkelwagentjes hangen). Wat is het dan raar dat als ze in bed liggen ze ineens weer KLAARwakker zijn en gaan liggen etteren met zijn tweetjes. Vic hebben we op een gegeven moment er maar uit gehaald en op ons bed gelegd want het ging hem echt niet worden anders. Overigens is hij 10 minuten voordat hij naar bed ging nog uit het bed gevallen (ze slapen in het hoge gedeelte van de camper). Hij kwam bovenop Anna terecht die met haar DS zat te spelen en niets aan zag komen. Een hoop gehuil was het resultaat ! Gelukkig geen gebroken ledematen, bloederige taferelen, kapotte DS’en enz. Maar dat het bedtijd was was wel duidelijk. Terwijl ik Vic in zijn pyjama aan het helpen was vroeg hij waar zijn regenboog zit want die deed pijn …. (elleboog dus, hahaha, wat een schatje hé).

Overigens weet Anna Vic goed voor haar karretje te spannen. Ze heeft in de gaten dat wij soms vinden dat ze teveel zeurt. Daarom stuurt ze Vic nu vaak op pad voor haar. Vanmorgen om 7 uur kwam Vic (na druk ingefluisterde instructies door Anna) aan ons bed staan om te vragen of hij de DS mocht, hij wilde heeel graag Super Mario spelen. Alsof hij weet wat dat is...

Morgen gaan we op tijd weer weg hier, op naar Old Mesilla (daar zitten we een mijl vandaan), daarna alsnog het White Sands NM en vervolgens op weg naar een camping tussen Alamogordo en Tularosa (Boot Hill RV Park, niet te verwarren met Boothill Graveyard).

• 23 April 2009 - 08:22

Lin:

Een dikke kus op Vic z'n regeboog.

SMEK!

(trouwens jij hebt het nu over vliegenmeppers, hebben jullie je voor de reis nergens voor moeten laten vaccineren?)

• 23 April 2009 - 09:22

Elly:

Hey Yootha, Ook een kort verhaaltje is goed hoor, zolang je ons maar niet laat afkicken van het berichtjes lezen in de ochtend. Ik heb de foto van Anna en Vic ook uitgeprint en jullie schatjes staan beneden op de kast, zo lief!!!!

Groetjes van Elly en fam.

• 23 April 2009 - 13:55

Miranda:

Kort verhaal, lang verhaal we verslinden je verhalen. Ik ben echt gek op reisverhalen en vooral met bekenden in de hoofdrol!
    Wat een boeffie is die Vic toch met z'n regenboog hihi.

• 23 April 2009 - 21:12

Skoffie:

Zeg uuuuhhhhhhmmmmmm... Yootha en Anna, wanneer is het VROUWENdag? Zo klein als het verhaaltje dit keer is, toch heb ik weer een "ik-zit-met-mijn laptop-op-de-bank-en-ik lach-me-weer-suf-in-mijn eentje!" moment.......Je schrijft zo grappig en vooral ook beeldend Yooth!:)

• 24 April 2009 - 18:51

Ilonka:

oo heerlijk om de verhalen te lezen .
    en of ze nu kort zijn of lang ik verslind ze.
    Marit vind de foto`s zo mooi met anne en vic dus die kijkt steeds weer mee.

van de week die met anna op een pony geweldig wat een stoere meid.

groetjes ilonka