Ready to go !! - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Ready to go !! - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Ready to go !!

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

08 April 2009 | Nederland, Ter Aar

... het moet niet gekker worden maar we zijn INGEPAKT !!

Ready to go !! Morgenochtend gaat het écht beginnen, óp naar Amerika en Canada. De tassen zijn gepakt, de trolleys staan klaar en op dit moment zitten we lekker een biertje en een wijntje te drinken op onze reis !

CU in Summer !!

• 07 April 2009 - 22:37

Karin:

ik wens jullie een hele hele fijne tijd en geniet van al het moois wat je gaat zien. Dikke kus Karin

• 08 April 2009 - 04:24

Aafke:

Dag lieverds, geniet ervan!

• 08 April 2009 - 04:52

Sjel:

JIIIHAAA!!! Go for it buhbuh's!!! We komen er aan om nog een laatste knoefel en koezies te geven! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 08 April 2009 - 04:54

Maris..:

Heey Kanjers,

Over een klein uurtje is het zover.. dan gaan jullie er vandoor.. Ik wens jullie een hele fijne vlucht.. met niet te veel gezeur voor de kids met de overstap..

Heey Kanjers, Ik ga echt elke keer jullie blog lezen.. veel plezier en natuurlijk geluk..

xx Marisca, Jasmijn & Ruben

• 08 April 2009 - 06:22

Peter Timmerman:

Zo te zien zijn jullie er helemaal klaar voor! Ik wens jullei allemaal een fantastisch mooie reis toe en zal jullie bewegingen op de voet volgen.

Groet,
    Peter

• 08 April 2009 - 06:27

Cary:

Geniet ervan!
    Ik ga heerlijk meegenieten!
    Groet, Cary

• 08 April 2009 - 06:39

Moosje:

Bon Voyage!
    Maak er een mooie tijd van met z'n viertjes.
    Dikke kus, Moos

• 08 April 2009 - 06:39

Irma:

Hee wereldreizigers, enjoy,have fun, kortom geniet met volle teugen!! Ik zal meegenieten door het lezen van de reisverhalen.

• 08 April 2009 - 07:01

Radha:

Hey Yoothie,

heel veel plezier. geniet ervan. Ik blijft jullie volgen.

Dikke kus!!!

Radha

• 08 April 2009 - 07:11

Wilma:

Heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel, heel veel plezier.
    En kom deze zomer veilig, verrijkt, en vooral heel weer terug.

Liefs, Wilma

• 08 April 2009 - 07:20

Sjer:

Wat zien jullie er lief uit op de foto! Heb een hele mooi tijd daar en kom een beetje bij van de afgelopen jaren. Tot over 4 maanden,
    kus

• 08 April 2009 - 07:29

Tessa:

Luf joe moppies!
    Maar er de tijd van jullie leven van, heerlijk genieten van elkaars gezelschap! Het is jullie zo gegund!!

• 08 April 2009 - 11:59

Cis En Sieg:

Ron en Joet
    HEEL VEEL PLEZIER !!!!
    en de kids natuurlijk
    xxx van opa Siegje.haha
    Gezond eten bv.Mac,BurgerK,Pizzahut en de Denny's.
    Zal jullie best wel missen.

• 08 April 2009 - 12:01

Patricia :

Heb gezwaaid hoor toen jullie over R'kerk vlogen! ;-)

Have fun, enjoy, and be careful!

X

• 08 April 2009 - 13:51

Elvin, Bianca&Britt:

Ontzettend mooie tijd gewenst van ons drietjes!

Geniet ervan.

• 08 April 2009 - 14:57

Priscilla:

Hey Yootha

veel plezier daar in canada en amerika ga het ook zeker volgen

groetjes priscilla van de catering van het pag

• 08 April 2009 - 17:13

S*:

Hallo luitjes

ik kan me alleen maar aansluiten bij alle berichten, onwijssssss veel plezier, geniet er met volle teugen van en vooral RELAX en ENJOY

dikke knuf
    Esje

• 08 April 2009 - 17:43

Thomas:

Hee lieffies!!

Ben benieuwd waar jullie nu zijn! en vooral ook hoe de kids (lees Vic ;)) zich hebben vermaakt!!

De headset op de laptop doet het dus we kunnen mooi skypen!!!

Dikke kus van ons!!

• 08 April 2009 - 19:50

Mieke:

Lieve alle 4,

Heel veel plezier in de States en Canada, ik volg jullie en geniet mee hoor, voor mij veel bekende plekken, (jaloers pfft)
    Groetjes Mieke

• 09 April 2009 - 06:19

Soenita :

Zo Joet !!!! Te gek je bent nu echt vertrokken. Ik heb je dinsdag gebeld om nog een keer voordat je weg gaat je stem te horen snik snik snik, maar kreeg je helaas niet te pakken. Lieve schat heel erg veel plezier geniet ervan met je husband en je lieve kindjes enne ik blijf je natuurlijk volgen!

Kusjes,
    Soenita

• 09 April 2009 - 09:04

Shila:

Have fun, maar jou kennende gaat dat ZEKER lukken. Heb je twee keer gesmst......snik snik....geen reactie....dus nu via dit berichtje: GENIET ERVAN!
    kus

• 09 April 2009 - 12:36

Lin:

OOowww, die paar tassen hebbie nooitnie genoeg aan...;) Lof joe, kanjers! Veel plezier!

• 09 April 2009 - 19:37

Ilonka:

nou heel veel plezier en geniet van al het moois wat jullie tegenkomen!

liefs ilonka