Vanderhoof - Reisverslag uit Vanderhoof, Canada van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Vanderhoof - Reisverslag uit Vanderhoof, Canada van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Vanderhoof

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

26 Juni 2009 | Canada, Vanderhoof

In een boekje had Ron gelezen dat er in Prince George een treinmuseum is met wel een stuk of tig treintoestellen (wagons, stationnetje, huisjes, auto’s enz.).

Het leek ons een goed idee om daar vandaag es heen te gaan (Anna en Vic kijken iedere keer weer hun ogen uit bij die megalange treinen die hier door het land tuffen en zeker na de tegenvallende speeltuin van gisteren).

En het was een goede inschatting, Anna en Vic vonden het geweldig. Je kon in de meeste wagons klimmen om er eens binnen te kijken en ze vonden het machtig interessant.

Na zo’n anderhalf uur zijn we de camper weer ingeklommen op weg naar onze volgende overnachtingsplaats. Op naar Dave’s RV Park in Vanderhoof. Een ritje van een uurtje ! Toen we daar aankwamen (na de Canadese variant van de Walmart geplunderd te hebben) scheen het zonnetje zalig en daar worden we op dit moment erg gelukkig van (we hebben voor ons gevoel al weken geen zon meer gehad!). Bleek ook nog eens dat Dave internet op zijn camping had, nou ik kon die vent wel zoenen !!!

We zijn naar ons plekje gereden, camper aangekoppeld, Ron in zijn stoel buiten in de zon, Anna met haar bal aan de slag, Vic lag nog te slapen en ik ben meteen een hele trits verhalen gaan plaatsen.

Na het eten verdween het zonnetje en voelde je dat het begon af te koelen. We hadden een firering en je kon ook hout pakken verderop op de camping. Ron had wel zin in een vuurtje dus heeft een enorm vuur gemaakt, lekker warm, lekker knus. Zo hebben we nog tot een uur of 1 ’s nachts buiten gezeten. Overigens wordt het hier dus pas om 23.30 uur donker (en dan is het ook ineens heel donker, daarvoor is het gewoon alsof het klaarlichte dag is en leg dan maar eens aan Anna en Vic uit dat het toch echt bedtijd is).

Eigenlijk had ik hier de was willen doen … kheb het lekker niet gedaan, ssssst, khad er zo geen zin in !