Yootha in Utah !! - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Yootha in Utah !! - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Yootha in Utah !!

Door: Yootha

03 Mei 2009 | Verenigde Staten, Moab

Na een lekker nachtje geslapen, ontbeten, aangekleed en opgeruimd te hebben zijn we op weg gegaan voor onze ochtendwandeling, de windowrock-trail. Dat vonden Anna en Vic wel wat want je moest soms echt over rotsen klimmen en je pad zoeken om te weten waar je heen moest lopen. De uitzichten waren formidabel en zo mooi … dit soort dingen zijn in NL toch echt niet te vinden.
Na de trail zijn we doorgereden naar UTAH ! Waaaaah Joetie gaat naar Utah, dat vinnik toch wel zo grappig. Net die ene minuut dat we de staatsgrens over reden regende. Daarna brak gelukkig het zonnetje al snel weer door. Op de eerste de beste plek dat het kon hebben we een Utah-sigaretje genomen. Daar stopte op dat moment ook een 80 ton Freightliner om hetzelfde te gaan doen. En jawel hoor, na vragen van Ron mochten Anna en Vic even plaats nemen achter het stuur. Dát vonden ze wel wat ! (na tien minuten wachten, want ze waren ineens verlegen… na die tien minuten waren ze er ook niet meer uit te slaan …)
Vervolgens was het nog een kleine drie kwartier rijden naar de camping waar we nu zitten, Arches View RV Park.
De camping ligt net naast Arches National Park en jawel, we kunnen vanuit de camper de bogen ook echt zien.
Vanmiddag hebben we de nodige boodschappen gedaan, getankt, LPG bijgevuld , kortom … ons voorbereid op weer een paar nachtjes drycamping…. Met andere woorden waarschijnlijk zullen jullie het een paar daagjes zonder onze meeltjes doen…
Er hadden zich een paar poep- en plasongelukjes voorgedaan de afgelopen 2 dagen, dus ik heb hier gelijk ook nog even de was gedaan … ik kan zeggen dat liep niet helemaal goed. Ik moet sowieso al wennen aan die machines hier .. maar om een pakje sigaretten in je jaszak te laten zitten is niet handig, bleek vanavond … dan zit namelijk je hele was onder de shag en de filters .. pffffffff. En het drogen gaat een stuk sneller als je de machine ook aan zet….
We staan hier nu op een camping voor outdoorfanaten. Je struikelt hier over de mountainbikes, quads, jeeps en kano’s. Rete interessant voor Vic dus! Onze buren (een al 55 jaar getrouwd stelletje) zijn op reis met twee quads. De buurvrouw vond het wel leuk om Vic mee te nemen op een kort ritje over de camping, toen Anna daar lucht van kreeg wilde ze uiteraard ook graag meerijden. Dat was geen probleem dus ze hadden de tijd van hun leven.
Morgen gaan we op weg naar Arches National Park om een stempeltje te scoren en hoopjes bogen te zien.

• 04 Mei 2009 - 17:05

Elly:

Hey Yootha in Utah!
    Het is inderdaad erg leuk. Ik vroeg net aan Sharon, waar denk je dat Yootha nu is........... in Utah zei ze direkt!
    Maar wat een prachtige omgeving en wat een dieptes op de foto's. Ben echt een beetje jaloers hoor op al die dingen die jullie meemaken!
    Hoop snel weer een berichtje te kunnen lezen!
    Liefs van Marcel, Elly, Sharon en Isabel

Oh, ja, Altior 6 heeft zondag weer gewonnen.

• 04 Mei 2009 - 17:08

Jordi En Tanja:

Hoi,hoi,

Groetjes uit Noordwijk.
    Wij hebben 15 min. internet gekocht om jullie even te zien.
    Ziet er goed uit allemaal.

Doeiiii

• 04 Mei 2009 - 19:49

Miranda:

Nu in Utah gaat het landschap pas echt mooi worden, je zult het zien.
    Arches is een heel mooi park, maar er zijn er nog vele anderen. Vanaf nu genieten van het natuurschoon!

• 04 Mei 2009 - 20:30

Skoffie:

Yootha in Utah........eindelijk!!!
    Ik vind dat ook zo grappig Yooth!
    Maaruh... ik mag toch hopen dat jullie niet direct aan dat ravijn liggen op die ene foto!
    Dat vrouwtje op die quad vind ik echt kicken....hahaha
    Blijven genieten mensen.....blijven genieten!

• 04 Mei 2009 - 21:25

Thomas:

Wat een super leuke foto's zeg!! Ben echt blij dat jullie het zo mooi hebben daar!!

Liefs!

• 05 Mei 2009 - 07:14

Jik:

hehe joet het is zover, puike titel!!!

• 05 Mei 2009 - 09:35

Natas:

Whaaaaa!! Die 2e foto...eng hoor, maar ook heeeeeeeel mooi :-) Ziet er allemaal zo heerlijk uit...echt gaaf hoor! Als je zolang weg bent zit je er gewoon helemaal 'in' en is het niet zomaar ff vakantie, net gewend en weer terug....maar gewoon lekker blijven en vooral...genieten!!

• 05 Mei 2009 - 15:13

Barbara:

Hai Anna en Vic,

Wat een coole truck zeg!
    En die quad is helemaal te gek! Fijn dat jullie het zo fijn hebben!
    Doen jullie de groetjes aan papa en mama?