Eerste nacht en dag in de camper ! - Reisverslag uit Malibu, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Eerste nacht en dag in de camper ! - Reisverslag uit Malibu, Verenigde Staten van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Eerste nacht en dag in de camper !

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

11 April 2009 | Verenigde Staten, Malibu

Na een ietwat onrustige nacht hebben we vandaag onze eerste echte vakantiedag gehad. Anna en Vic hebben wel iets last van een jetlag en zijn elke nacht zo rond een uur of 4 klaar wakker (ikzelf trouwens ook, Ron heeft nergens last van die zit al helemaal in zijn ritme). Vic wilde vannacht bij ons slapen dus die heb ik tussenin genomen. Vrij snel daarna werd Anna wakker en zij wilde natuurlijk niet alleen liggen op het bovenbed (het bed boven de bestuurder en de bijrijdstoel (huh? Hoe heet dat ding nou ??). Vic lekker bij Ron laten liggen en na een nachtelijke klimpartij (drie keer mijn hoofd tegen het plafond gestoten onder luid lachen van Anna) hebben we nog ff lekker getukt met zijn allen.

Onze dag begon om 7.00 uur, ff Skype aangezet en bijgekletst met Jik, Ben & Marjanne en Rob en Yvonne. Errug fijn dat de webcam en het geluid het doet, Ron is aan de wandel gegaan met de laptop zodat ze ook een stukje van de omgeving en een grandtour door de camper hebben gekregen.

We hadden natuurlijk nog steeds het probleem met het water … Ron heeft vanochtend onze vrienden bij Roadbear gebeld en kwam vol goede hoop terug bij de camper. Er zitten nl. drie hendels ONDER de pannenla (ow .. okeej … kan die la eruit dan ??) en die hendels moesten in een 90 graden hoek met de leidingen zitten …. En dat deden ze dus niet ! Vandaar dat al het water meteen onder de camper vandaan de grond op stroomde. Nu staan ze goed en jaaaaaah we hebben stromend water en tis nog warm ook !! BLIJ !!! Plus een werkende wc, ook errug prettig voor Anna (en mezelf ;-)).

Tijd voor een campsite verkenning en de camper een beetje jezelf eigen maken (hoeveel opbergruimte zit er eigenlijk in? Dat valt best tegen, de kastjes zijn niet al te groot, de koelkast en het vriesvak daarentegen wel. Omdat het hier best steil afloopt hebben ze overal trappetjes gemaakt en smalle paadjes … hartstikke leuk voor Anna en Vic om te ontdekken waar al die trappetjes en paadjes heengaan.

Vanavond voor het eerst gegeten in de camper. Het weer is helaas nog niet zo heel erg warm dus buiten eten ging niet. Omdat we ook op een soort van ‘berg’ staan staat er redelijk wat wind. En tsja… wát kook je dan in een camper … niet te ingewikkeld dus. Het werd gebakken eieren met brood en een lekker bakkie soep !

Na het eten is Ron nog op ‘ontdekking’ gegaan met Anna en Vic en kon ik mooi de camper een beetje opruimen, aanvegen en ff snel afwassen. Dat is wel een luxe hoor, dat je gewoon kunt afwassen in de camper en niet met een teiltje over de camping hoeft ! Trouwens een lekkere originele rolverdeling ook .. .hahaha, vader ontdekt met de kinderen de omgeving en moeder ontdekt de keuken. Het beviel iedereen PRIMA.

Mochten jullie denken; “Goh Joet hebbie nix beters te doen dan elke avond te gaan zitten tiepen?” Dan klopt dat, als de kinderen op bed zijn ga je niet echt weg ofzo en Ron en ik hebben al genoeg gekletst met elkaar. Nee hoor geintje !
Deze site wordt na onze reis afgedrukt in een foto-album waar ook de teksten bijkomen dus we willen graag een zo compleet mogelijk reisverslag hebben.

----------------
Een kaktus = Een prikkelbos (Vic)
Een trail = Een spannende wandeling (Anna)

• 11 April 2009 - 05:48

Ilonka:

Oo wat klinkt dat heerlijk lekker relax,
    En enorm veel tijd met de kids
    En fijn dat jullie nu wel water hebben en dat de wc het doet .
    geniet van de volgende dag :)

groetjes ilonka

• 11 April 2009 - 06:42

Sjel En Stef:

Wereldreizigers op ontdekkingsreis!!! Ow coole piccies joetie, we kiss joellie

• 11 April 2009 - 06:52

Barbara:

Ik geniet stilletjes met jullie mee; wat een ervaring, wat een uitzicht, wat een RUST!

Dikke kus!

• 11 April 2009 - 07:15

Lin:

Oh mop, wat goed! Ik ben blij dat alles goed is gegaan. Mooie foto's!

SMEK!

• 11 April 2009 - 07:26

Aafke:

Oooow, wat klinkt dat allemaal goed!! Die foto's... ik zit hier al te mijmeren, laat staan als je daar bent. Mooooiiii!!

• 11 April 2009 - 09:45

Ome Rob En Tante Von:

Dat vinden wij niet erg hoor dat je zoveel zit te tiepen. Het is zo fijn om te lezen wat jullie beleven. We kijken al uit naar het volgende verhaal.En de foto's natuurlijk. Je weet dat ik daar gek op ben.dikke kus van ons allemaal XXX

• 11 April 2009 - 11:08

Tessa:

Ik geniet heerlijk met jullie mee moppies!!! En blijf vooral doorgaan met dat typen!!!

• 11 April 2009 - 12:44

Natas Van 't Forum:

Wat een leuk bericht zeg! Jullie genieten zo heerlijk saampies...en dit is nog maar het begin :-)) Veel plezier!! Gr. Natas

• 11 April 2009 - 13:07

Skoffie:

He family!

Logische plek ook voor wat betreft die hendels......onder de pannenla....hahaha...
    Maaaaar het water is er!
    Leuk ook, die tour door de omgeving en de camper....CREATIEF gevonden!:)
    Nog veel spannende trials en rustige nachten gewenst!

• 11 April 2009 - 17:40

Sjer:

ik wil ook zo'n uitzicht!

• 11 April 2009 - 22:39

Ellen:

Eindelijk..., maar dan toch een berichtje van mij! Gelukkig zijn jullie allemaal veilig aangekomen en nu gesetteld in de camper! Het ziet echt heel gaaf uit en over de camper heb je ook al geen klagen! Het is harstikke luxe hoor! Geniet er lekker van met z'n allen en we spreken elkaar snel! De verhalen zijn erg leuk om te lezen!!!

Een dikke zoen voor jullie allemaal!

• 12 April 2009 - 10:30

Mieke:

Klinkt allemaal goed, en het ziet er ook goed uit, heerlijk zo met de camper weg, rust, natuur etc. Blijf vooral veel typen hoor, is voor het zielige volk aan de andere kant van die plas leuk. Wij werken wel haha. Veel plezier en tot het volgende verhaal.

groetjes Mieke Marco Denise Diandra

• 12 April 2009 - 11:42

Sieg:

VROLIJK PASEN
    Heerlijk om met jullie mee te reizen en ook een beetje mee genieten !!!
    Joet bij een onderlinge wedstrijd Dames 1 een lesje geleerd 11-3 gewonnen !!!!Vandaag 1e wedstrijd tegen een heel jong Storks 3 gewonnen met 10-4 !!!maar de coach mist je wel,hoor !!
    Groetjes en xxx
    Sieg

• 20 April 2009 - 20:04

Sjoen:

Kekke camper!!!

• 20 April 2009 - 20:05

Sjoen:

En hiero eentje die erg blij is met je uitgebreide verslag!!!
    XXX