Burns Lake - Reisverslag uit Burns Lake, Canada van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Burns Lake - Reisverslag uit Burns Lake, Canada van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Burns Lake

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

27 Juni 2009 | Canada, Burns Lake

Fort St. James …. Daar zijn we naartoe geweest vandaag. Een openlkuchtmuseum van een tweehonderd jaar oud pelshandel fort waar gecostumeerde bewoners het leven uit 1896 naspelen (6 maanden per jaar dik 20 graden onder nul, ik moet er niet aan denken), ontzettend leuk en vooral interessant om te zien, ook Anna en Vic vonden het leuk.

Na daar een tijdje rondgewandeld te hebben besloten we om op de parkeerplaats te lunchen (in de camper, ff eitje gebakken) en daarna niet terug te gaan naar Vanderhoof, maar door te rijden naar Burns Lake. Dat scheelt weer kilometers voor de dag erna (Hazelton).

Het is niet druk met campings in deze hoek van het land, we zijn er twee tegengekomen in dik 200 kilometer.

Burns Lake is oké ! Ze hebben er een speeltuin die is goedgekeurd door Anna en Vic (toch fijn), de was is weer gedaan en zit weer in de tassen EN ze hebben internet ! Vandaar dat we hartstikke ‘bij’ zijn op het moment !!!

• 28 Juni 2009 - 18:58

Tessa:

Lieffies! Ik begon me serieus al ernstig zorgen te maken hoor!
    Fijn weer erg goed nieuws van jullie te horen. Ik geniet van jullie verhalen maar zou het ook heerlijk vinden om jullie weer eens live te knuffelen!

Geniet!

• 28 Juni 2009 - 21:34

Wilma:

Wauw!!! Ik ben weer helemaal bij. Wat een enorme bofkonten zijn jullie. Prachtige verhalen en dito foto's.