From Discovery to Privacy - Reisverslag uit Kumarakom, India van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu From Discovery to Privacy - Reisverslag uit Kumarakom, India van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

From Discovery to Privacy

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

10 Februari 2010 | India, Kumarakom

Na een lekker nachtje op de boot (ons bed was wederom versierd met ontzettend veel bloemblaadjes in de vorm van een hart en een brief erbij waarin ze ons een gelukkig getrouwd leven toewensten) was het tijd om weer een stukje te gaan varen zodat we ons ontbijt al varend op konden eten. Het was vandaag bewolkt en nog wat mistig op het meer maar eigenlijk vonden we dat wel lekker want het is hier echt ontzettend warm !! En ook al schijnt de zon niet, je verbrandt toch !

Na een uurtje gevaren te hebben kwamen we weer terug bij de aanmeerplaats en werden onze tassen naar het huis gebracht. Het huisje waar we in slapen is 100 jaar uit en ziet er ook alweer prachtig uit ! We zijn ons ervan bewust dat dit niet het India is wat je vaak op de televisie ziet maar dit India bevalt ons wel PRIMA ! We hebben 's middags heerlijk relaxed bij het zwembad en hier heb ik ook de laptop gescoord waar ik nu op zit te tikken !

Of ik de reis verder nog kan bijwerken, geen idee .... ligt er helemaal aan of er op de volgende plaatsen een laptop beschikbaar is maar jullie hebben in ieder geval al iets kunnen lezen ;-) (meer dan verwacht zou ik zo zeggen... hahaha).

Morgen nog lekker niets doen ! En zaterdag worden we weer opgehaald door Sevi en naar het vliegveld gebracht voor onze vlucht naar Kozikhode, daar begint het laatste deel van onze reis... Valentijnsdag slapen we in een boomhut (Hotel Sultan Bathery) dat is best spannend als je hoogtevrees hebt zoals Ron en er geschreven wordt dat je vanaf je veranda een mooi uitzicht hebt over de toppen van de bomen ....., daarna vertrekken we naar Nagarhole National Park en hopen we Aziatische olifanten, Gaur (Indische versie van de bizon), luipaarden en de lippenbeer (nou DAAR ben ik HEEL nieuwsgierig naar ;-)) te kunnen zien.

Dit wassum weer even voor nu !! Misschien tot later ... en misschien ook niet ...

• 12 Februari 2010 - 10:00

Lin:

Yes! Foto's! Mooi!!!!!

• 12 Februari 2010 - 13:19

Judith:

Joetie, wat fantastisch om jullie reisvarslag te lezen...zaaaaalig zo met z'n 2!! Enjoy!! KUS

• 12 Februari 2010 - 14:38

Mieke En Marco:

Hoi hoi, heerlijk dat jullie weer op reis zijn en ook nog verslag aan ons doen. SUPER GEZELLIG. Geniet lekker van jullie reis en van elkaar. xx

• 12 Februari 2010 - 16:16

Bar:

Super om mee te kunnen reizen!! Wat een geweldige honeymoon! En super foto's!! GENIET!!

• 12 Februari 2010 - 19:57

Tom En Daan:

Haaiii, leuke verhalen weer! Veel plezier nog! x

• 13 Februari 2010 - 08:58

Aaf:

Lieve Ron en Joet,

Wat heerlijk dat wij weer mogen genieten van jullie geweldige honeymoon!!
    De verhalen, de foto's... WOW... fantastisch!!

Geniet lieverds!

xxx

• 14 Februari 2010 - 10:57

Sjel:

WAHA Joet!! Gisternacht teruggekomen van wintersport en wat zie ik in de mail reisverslagen uit India!! WIEHOE!!! Net snel effe de foto's gescand, he-le-maal Prachtig!!! Kga morgen op mun gemakkie lezen, kheb net al het fleecespul in de was gedaan (sneeuw was great, zalige grand beau's en heerlijke tartiflettes avec salade verte, natuurlijk weer dressing meegenomen die thuis niet zo lekker smaakt als op de piste) en op naar B'drecht! Hele dikke xxxxx-en ennuh Happy Valentine ggg

• 14 Februari 2010 - 16:56

Miranda:

Klinkt hemels allemaal!
    Ben ook heel benieuwd naar het verhaal en de foto's van en vanaf de boomhut. Ben benieuwd of jullie nog veel last van de apen krijgen!

• 14 Februari 2010 - 18:27

Shila:

hahaha hoog in de bomen, ben zo benieuwd naar je verhalen in het echt!
    X

• 15 Februari 2010 - 08:34

Irma:

Yoepie foto's, en wat voor een foto's....... geweldig zeg. Thank you, thank you, thank you hahaha enjoy de rest van jullie honeymoon!!
    kusssss Irma

• 15 Februari 2010 - 12:44

Uit Mijdrecht:

Hoi Yootha en Ron, het is weer helemaal geweldig hé wat jullie allemaal zien en meemaken, en wij nog steeds in een lekkere vrieskou en sneeuw op zijn tijd. Geniet er nog lekker van, dikke knuffel, heel veel liefs, frank, Ellen *, Masha en Derek