Honeymoon.... wie had dat gedacht !! - Reisverslag uit Bombay, India van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Honeymoon.... wie had dat gedacht !! - Reisverslag uit Bombay, India van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Honeymoon.... wie had dat gedacht !!

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

05 Februari 2010 | India, Bombay

Het begint toch te kriebelen .... we zijn op huwelijksreis in Zuid India en ik kan het niet laten om er een soort van dagboekje van bij te houden !

3 februari 2010, wat een geweldige dag was het !! We hebben ontzettend maar dan ook ontzettend genoten van onze trouwdag ! De kinderen zagen er prachtig uit, Ron zag er prachtig uit, het was met recht een dag met een gouden randje !!

5 februari vroeg in de ochtend was het zover, we gingen op huwelijksreis, 15 dagen naar Zuid India en geen idee wat ons te wachten staat, behalve dat het een uitermate luxe reis is.

Om 7.15 uur waren op Schiphol en hebben we daar eerst op ons gemak ingecheckt, bij de balie werden we meteen gefeliciteerd met ons huwelijk door een lieve mevrouw (dank Bar, de wensen zijn goed overgekomen! ;-)).

Daarna lekker even geslenterd en slippers gescoord, koffie gedronken, ontbeten enz. enz. Om 10.15 zaten we in het vliegtuig en met een halfuur vertraging vlogen we om 10.45 toch echt richting Mumbai .... Op de 1 of andere manier hadden Ron en ik alletwee niet gedacht dat het vliegtuig VOL met Indiers zou zitten (met de daarbij behorende diverse lichaamsgeuren en geluiden).
Met 4,5 uur tijdsverschil zijn we (wederom met een half uur vertraging) om 00.45 uur geland op het internationale vliegveld van Mumbai. Na een tijd op onze tassen te hebben gewacht konden we naar de uitgang. Inmiddels begonnen we al redelijk te zweten, de temperatuur was zo'n 30 graden ...

Eenmaal buiten gekomen zag het letterlijk en figuurlijk zwart van de mensen ... achter hekken met allemaal bordjes met namen in hun handen .... ga dan maar eens zoeken naar iemand met het bordje "Voortman" ....
We sliepen die nacht in het Leela Kempinski Mumbai Hotel, 1 van de betere hotels in India, dat bleek toen onze chauffeur niet achter het hek stond maar gewoon in het midden waar ook de bewaking stond ! De tassen werden meteen overgenomen en we werden naar de auto gedirigeerd en naar het hotel gebracht !

We hebben onze ogen uitgekeken, wat een mensen, wat een toektoeks, brommertjes, taxi's, voetgangers, fietsers .... kortom ... complete chaos.

Bij het hotel aangekomen moesten we stoppen bij het toegangshek, daar werd de motorkap opengedaan en gecheckt op er niets 'raars' in zat en ook werd er met een detector onder auto gekeken. Veiligheid voor alles zullen we maar zeggen maar vreemd vonden we het wel.

Eenmaal ingecheckt in het hotel hebben we heerlijk op de kamer gebivakkeerd, gebruik gemaakt van de roomservice en zodoende onze eerste echte Indiaase maaltijd naar binnen gewerkt. Daarna naar Ben en Marjanne gebeld om te vertellen dat we goed waren aangekomen. Na een redelijk lange dag zo zijn we ons bedje ingekropen. De dag erna moesten we tenslotte weer vroeg op omdat we meteen doorvlogen naar Cochin.....

• 11 Februari 2010 - 09:19

Lin:

Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ik mag meegenieten!!!!!!!!

• 11 Februari 2010 - 09:30

Poem:

En ik ooooooooooooooooooook!!! HeerlijK!

• 12 Februari 2010 - 17:11

Silvia:

Goh Meneer en Mevrouw Voortman kan ik toch nog even kwijt dat ik vorige week heel veel spijt heb gehad dat ik niet PERFECT DAY van Lou Reed voor jullie heb aangevraagd aan de DJ !Ik ga snel verder lezen over hopelijk een PERFECT TRIP !

• 14 Februari 2010 - 18:23

Shila: