Brown's Bay - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Brown's Bay - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Brown's Bay

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

06 Juli 2009 | Canada, Ottawa

Na een wat onrustig en ongemakkelijk nachtje (Anna werd wakker tegen de tijd dat wij naar bed gingen en kroop tussen ons in, Vic werd om 3.00 uur wakker en wilde er ook tussen kruipen maar die plek was dus al bezet dus ben ik bij Vic gaan liggen maar daar heb je niet heel veel ruimte boven je hoofd), werden we weer eens rond een uur of 9.00 wakker.

Nix zon, lekker grauw en best van de frissige … getver !! Op naar Campbell River dan maar … de hoofdstad van de zalm !!

Het heeft werkelijk de hele dag geregend dus die zalm kon ons eigenlijk wel gestolen worden. Op zoek naar de beste camping van Vancouver Island want inmiddels wilden we toch echt wel weer eens internet en een kabeltv-aansluiting.

TomTom gaf al aan dat de weg ernaartoe deels over een onverharde weg ging en of we dat wel wilden. Tuurlijk wilden we dat (na Hyder zijn wij niet meer bang voor een stukje onverharde weg hoor). Bleek een vijf kilometer lang grindpad met kuilen en hoopjes modderplassen te zijn waardoor Ron en ik al tegen elkaar zeiden dat de camping wel HEEL mooi moest zijn en dat er vooral internet moest zijn dat het DEED (we hebben al zo vaak op campings gestaan waar WIFI was maar dat ze net een storing hadden, heel vreemd).

Het is écht een mooie camping, we hebben vrij uitzicht op de Discovery Passage (cruise-route naar Alaska), prachtig dus !

Heel eerlijk ???? Na 13 weken van het ene mooie in het andere te vallen kijken we niet zo heel erg meer op van ‘mooie uitzichten’, erg is dat … maar tis nu eenmaal zo, we hebben zoveel mooie dingen gezien dat het nu wel écht HEEL mooi of HEEL bijzonder moet zijn willen we er een beetje voor warmlopen. Ook bij ons doet de devaluatie haar intrede, het moet tegenwoordig een billion-dollar view zijn willen we nog enthousiast worden…. (en to be honest, dit is wel een billion-dollar view, we zagen vanmiddag de dolfijnen nog voorbij zwemmen!).

Volgens de vooruitzichten hebben we nog een paar daagjes nat en koud weer voor de boeg, maar moet het daarna weer lekker warm worden.

Laten we het hopen, we willen tenslotte nog wel met iets van een bruin kleurtje weer thuis komen !!

• 07 Juli 2009 - 10:15

Miranda:

Blijft leuk om jullie reisverslagen te lezen. Zo te horen, ben je wel een beetje reismoe. Hoop dat je in het laatste gedeelte van de reis ook nog lekker zonnig weer krijgt en nog even kunt relaxen. Die laatste foto van Ron met de Killer whale is geweldig! :-)

Groetjes, Miranda

• 07 Juli 2009 - 11:55

Tessa:

Jaaaa, eindelijk weer verhalen van jullie kant! Heerlijk, geniet er nog van die 2 weekjes!

Liefs!

• 07 Juli 2009 - 13:01

Lin:

Zo Ronnieponnie, Gilette, the best a man can get... ;) Ik duim voor een zonnetje...

• 09 Juli 2009 - 14:55

Skoffie:

Sodeju Yooth (en family)...
    De laatste weekjes komen in zicht!
    Ik zeg pak die zon, pak die billion dollarview, pak elkaar en geniet!!!!

• 10 Juli 2009 - 18:36

Patricia:

Wat een leukertje die foto van jullie saampies met muts!!!

Blijven genieten nog hè die laatste weekjes (dagen).

Liefs!