Laatste nacht in Canada ! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Laatste nacht in Canada ! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Laatste nacht in Canada !

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

16 Juli 2009 | Canada, Vancouver

Het einde van de vakantie zit er nu toch echt aan te komen en daarom hebben we maar besloten vandaag in en rondom de camper op de camping te blijven om alvast het een en ander in te pakken en op te ruimen. Het was een prachtig zonnige dag en we hebben de airco van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds aangehad (dat was heel lang geleden). Anna en Vic hebben zich prima vermaakt op het kleine stukje gras achter de camper met hun speelgoed.

Wát een berg spullen verzamel je in 15 weken vakantie … Net als de vorige keer hebben we bij onze laatste boodschappendag niet goed nagedacht over ‘hoelang’ we nog in de camper zouden zijn. Conclusie; veel te veel spullen en zonde om weg te gooien … Vandaag heb ik ook een paar wassen gedraaid en tijdens het wassen kwam ik een aardige geïnteresseerde mevrouw tegen die heel graag onze spulletjes wilde hebben ! Opgelost dus !

Ron heeft zich ontfermd over het schoonmaken van onze Smokey Joe bbq …. Na zo’n 6,5 week continu in gebruik te zijn geweest wastie niet echt lekker meer om aan te pakken ! Het kost ff tijd maar dan hebbie daarna ook wel een glimmend roostertje. En aangezien de stoelen niet in de tas passen was Ron vastberaden om zeker wel de bbq, zijn bijl en zijn bbq-spullen mee te nemen. Overigens hebben we ook vandaag maar besloten de stoelen niet mee te nemen, die verkopen ze heus ook wel in NL.

In principe was het de bedoeling om alvast een beginnetje te maken met inpakken maar als je dan zo bezig bent ga je toch maar meteen door. We hebben dus meteen maar een Seattletas ingepakt en zijn ons daarna rotgeschrokken van de hoeveelheid bagage die we nu hebben. Twee tassen meer dan we hadden toen we weggingen en dan moet ik erbij vertellen dat 1 van de nieuw aangeschafte tassen een inhoud van 120 liter heeft … pfffffft… ik denk echt dat we overgewicht hebben en dan ‘moet’ ik nog shoppen in Seattle….

Na het inpakken zijn we lekker gaan afkoelen in het zwembad, zalig als dat zo dichtbij is ! Dat zullen Anna en Vic straks thuis zeker wel gaan missen denk ik.

Daarna wat kliekjes gegeten en naar bed gegaan, morgen gaan we naar Gig Harbor voor ons laatste nachtje slapen in de camper.