Relaxing at the Hot Spring - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Relaxing at the Hot Spring - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Relaxing at the Hot Spring

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

11 Juni 2009 | Canada, Ottawa

Onze local weather girl zat er met haar voorspelling een klein beetje naast. Nix geen 15 graden en regen, maar een heerlijke 25 graden en het grootste deel van de tijd zonnig.

Af en toe trekt ut hemeldek een beetje dicht, maar zo snel als dat gebeurt, zo snel is ut weer strak blauw. Het weer in Nederland is veranderlijk, hier is ut veranderlijk tot de macht twee!

En mijn humeur veranderd mee; Ronnie lacht en Ronnie huilt. Ik heb hier bevestigd gekregen dat ik echt niet van de kou ben…

En zoals Joetie gisteren al schreef, de hot springs zijn hééérlijk.

Kortom, we hebben ut buitengewoon naar onze zin, ff niet van plek naar plek reizen, maar relaxed vakantie vieren. Onderstaand een sfeerbeeld van onze ‘druk’ gevulde dagen.

’s Morgens slapen we uit tot een uur of negen, half tien. Op ut gemakkie ontbijten, bakkie pleur, sigaretje en dan slenteren we de 200 meter naar de pool. Af en toe wisselen tussen het warme en het hele warme water, om daar een uurtje of anderhalf later weer sissend uit te komen. IJsje eten en terug naar ons rijdend kasteeltje.

Ff lunchen, tukkie doen (Vic en Joet), TV kijken (Anna) of in de zon bakken (Ron, ik ben bijna weer op mijn ‘bruingraad’ van Paso Robles) en dan herhaalt het circus zich.

’s Avonds een BBQ-tje, daarna gaan de kids nog ff ravotten in de playground en dan (al dan niet met hulp van een houten hamer) hup ut mandje in en zitten wij tot een uurtje of half elf (het is wonderbaarlijk hoe licht ut dan nog is, je kan gewoon nog een boek lezen) buiten, waarvan het grootste deel in het zonnetje, ons onderwijl een paar keer (!!!) afvragend wat onze gehandicapte bejaarde buurtjes in godesnaam uitspoken (ik heb een camper nog nooit zo hard horen kraken en zo hard zien schudden, zo gehandicapt zijn ze kennelijk niet ;-) ), biertje / wijntje erbij, dan binnen ff Yahtzeeën of Katannen om vervolgens rond een uurtje of half één op ons zalige bedje in een lichte coma te vallen, alwaar de kids ons de hele nacht ongestoord laten maffen.

Ja lieve Voortmannetjes-watchers, we hebben ut zwaar.

Zeker nu de Anna-pop helemaal is opgeknapt. De koorts is verdwenen, ze heeft weer praatjes voor tien en gaat buiten in de playground weer lekker tekeer. Ze is een paar kilootjes afgevallen, heeft stevige wallen om dur ogen en is een paar teinten lichter, maar dat trekt allemaal wel weer bij. Anna is back en daar zijn we heel blij om!

We zijn er dan ook allemaal helemaal klaar voor om weer verder te trekken, de Rocky Mountains in.

• 11 Juni 2009 - 21:19

Rob En Yvonne:

Gelukkig is Anna weer back in town. Geef ze maar een dikke kus van ons. Nu kunnen jullie weer verder met genieten.

• 11 Juni 2009 - 21:49

Marisca:

Meeeeen wat heb ik medelij met jullie hahahahaha.. kunnen jullie niet gewoon naar huis komen dat ik met mijn gezin het even overneem van jullie?? is dat een optie??

zitten we hier in de regen en kou... en jullie daar heerlijk in het zonnetje..

het verschil moet er zijn zeggen ze dan.. woeiii dit is wel een groot verschil hoor..

Ik ben ook weer reuze benieuwd naar jullie volgende blog.. trust voor zo.. ( tis hier nu 23.48) en dus bijna bedtijd..

en tot snel..

xxxxxx Marisca en ps de groetjes van Marielle en Dewi..

• 12 Juni 2009 - 08:18

Jik:

WOEHOE!! kom wel net uit bed maar toch sla ik een vreugde kreet voor eh, god ja de happiness denk ik, Anna en Vic met natte haren zijn hetzelfde!!!

• 12 Juni 2009 - 11:04

Elly:

Wat ben ik blij dat Anna dr koorts weg is zeg! Begon me toch een beetje zorgen te maken hoor.
    Maar het is duidelijk dat jullie zwaar afzien daar, elke dag hetzelfde ritueel af te moeten werken.
    Maar het is jullie zoooooo gegund.
    Geniet er nog maar lekker van en maak van die laatste 40 dagen 1 groot feest!!!!!
    Wij werken ons wel te pletter in het regenachtige Holland, hoewel we momenteel zowaar getrakteerd worden op een beetje zonneschijn.

Heel veel liefs uit Langeraar.

• 12 Juni 2009 - 16:24

Tanja:

Goed om te lezen dat Anna is opgeknapt. Nog goede 40-dagen toegewenst.
    Doeiiii

• 12 Juni 2009 - 16:40

Gonny:

ik geniet van jullie verhalen

• 14 Juni 2009 - 07:41

Sjel:

AAH Fijn! Anna-pop weer beter EN Vicmaster vandaag JARIG!!! HEEL VEEL FELICIDADOS aan de kleine man, XXX! liefs van tante sjel en ome stefan ;-)

• 14 Juni 2009 - 09:37

Tante Sjoen :

Happy Birthday to yoooooooooouuuuuuuuuuu. You were born in the zoooooooo. Alle the monkeys and donkeeeeeys, they look just like yooouuuuu

• 14 Juni 2009 - 20:27

Famvanderlaan/Mijdre:

Hallo jullie daar, al een paar dagen willen reageren naar dat verre Canada, maar ons internet werkte niet, gelukkig nu wel weer.
    Allereerst Vic, van harte gegeliciteerd met je 3e verjaardag, en vrijdag de 12e heeft Wemyss 3 kittens gekregen, ze heeft het geweldig gedaan, het is een echt moedertje. Ik zal Masha vragen of ze wat foto's op de computer kan zetten zodat jullie ze kunnen zien. Heel veel liefs en dikke knuffel.

• 15 Juni 2009 - 18:33

Skoffie:

He mooi Apie!
    Gefeliciteerd nog met je derde verjaardag.....
    I am still genieting mensen, van jullie avonturen!
    Buiten je dierbaren om natuurlijk....missen jullie uberhaupt iets van/uit Nederland?

• 16 Juni 2009 - 07:56

Esther:

Jammer al een paar dagen niets gehoord. Problemen met internet, I presume.
    Hoop dat Vic's verjaardag erg leuk was. Veel plezier verder in Canada, met veel mooi weer.
    kus Esther

• 16 Juni 2009 - 14:31

Silvia:

Grappig om te zien dat nu we na 11 juni geen nieuwe delen van het feuilleton ontvangen de reeks reacties op die dag steeds langer worden.Bij deze ook nog de onze ; met felicitatie voor de junior man van jullie gezelschap.
    Normaal is het onze kaart via TPG mail die een paar dagen te laat is en nu dus onze Email.
    Tot........

• 17 Juni 2009 - 12:13

Thoom:

Hee lieffies!
    De laptop is weer gereed! hoop dat jullie snel weer online zijn!!

Veel liefs!

• 17 Juni 2009 - 16:38

Mieke:

Hey daar ik mis jullie verhalen!!!!!!!!!!! Ik hoop snel weer wat van jullie te lezen.
    Kus vanuit Rotterdam

• 18 Juni 2009 - 17:55

Sannie:

Hoi lieverds,
    Ik heb weer genoten van de leuke verhalen. Ben heel blij dat Anna weer het wijffie is. Wel zo prettig gezien Mexicaanse griep en zo. Hoop dat Vic een leuk feestje heeft gehad! Wij hebben uiteraard een borrel op hem gedronken. Ach ja, we grijpen graag elke gelegenheid aan.
    Heel veel liefs en enjoy!!!
    Kus, San, Frits en kids.

• 22 Juni 2009 - 19:25

Thomas:

Voor iedereen die zich misschien een beetje ongerust maakt:

Heb ze net gesproken en het gaat hartsikke goed! Ze zitten alleen zonder internet en waarschijnlijk duurt dat nog 6 dagen!!

Dan zullen ze de verslagen en foto's er allemaal opzetten.. We hebben dus wat in het vooruitzicht!!!

groeten Thomas

• 22 Juni 2009 - 20:48

Skoffie:

Fijn om te lezen Thomas.
    Bedankt!!!
    Dusse...tot over een dag of 6 Yooth & family!

• 24 Juni 2009 - 15:29

Jik:

aaah thomas thanks!!! ik werd indeed een tikkie onrustig ggg

• 24 Juni 2009 - 20:47

Sjel:

Joepie hoorde ut net van Jik! Thoom check, thanx voor ut bericht, had idd voicemail van Joet ingesproken! XX!