Grand tour Pub Street - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Grand tour Pub Street - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Grand tour Pub Street

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

24 Augustus 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

Na een wat onrustige nacht (elke keer direct na een verplaatsing slapen de Voortmannetjes collectief wat minder lekker) vanmorgen maar weer eens lekker gechilled en plannen gemaakt (en geboekt) voor de komende paar dagen.

Na de lunch zijn we met de Cambodjaanse variant op de tuk-tuk (scooter met aanhangwagentje erachter) op verkenningstocht gegaan door Siem Reap. Iedere keer als wij wat gingen doen, bleef de tuk-tuk chauffeur braaf op ons staan wachten (waarschijnlijk een tuk-tukkie doen ☺). Uiteindelijk is hij tot ‘s avonds 10 uur met ons op pad geweest (voor een schamele $ 15, wat hier overigens voor de gemiddelde cambodjaan een derde maandsalaris is).

De plek in Siem Reap waar alles gebeurt is Pub Street, 250 meter schreeuwerig verlichte aaneengeregen restaurants en night clubs en daarom heen een paar straten met (night) markets en Pub Street light.

Hier hebben we een heerlijke straat BBQ gegeten, onder het genot van de Cambodjaanse variant op De Toppers en hebben lichtjes kennis gemaakt met Siem Reap’se happy hour (die van dawn till midnight duurt).