Malabar House Serenity - Reisverslag uit New Delhi, India van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu Malabar House Serenity - Reisverslag uit New Delhi, India van Ron, Joet, Anna en Vic !! - WaarBenJij.nu

Malabar House Serenity

Door: Yootha

Blijf op de hoogte en volg Ron, Joet, Anna en Vic !!

08 Februari 2010 | India, New Delhi

1 van de dependances van het Malabour House is de Serenity. Dit geweldige plantagehuis is gelegen diep in de binnenlanden van Kerala op een heuvel temidden van tropisch regenwoud en rubberplantages. Er zijn maar zes kamers en toen wij er waren was er nog een ander stel en dat was het ... wat een rust ... wat een stilte ... en wat een wederom prachtige omgeving. We hebben de kamer op de begane grond uitgekozen, deze had een heerlijk ruime veranda met lekkere stoelen, ligbed enz. Op de dag van aankomst hebben we alleen maar lekker liggen lezen, beetje bij het zwembad gehangen en uitgerust !

De reis er naartoe duurde ongeveer twee uur en we kwamen er al snel achter dat Sevi niet zo heel goed engels spreekt, al zegt hij zelf van wel. Look a beard .... waarmee hij bedoelde dattie een vogel zag ! En op een gegeven moment zei hij wel twee keer; Yessssss... oll die lumbrels..... Ik vond het knap dat Ron meteen doorhad dattie umbrellas bedoelde !!

Op onze tweede dag in Serenity hebben we kennisgemaakt met Lakshmi, de huisolifant. Wat een schatje ... en wat is ze GROOT !!! Nadat we haar een paar bananen hadden gegeven mochten Ron en ik samen op haar rug een ritje maken over de plantages ! Laten we zeggen dat we niet al te comfortabel zaten maar wat een ervaring was dat ! Na ongeveer een uurtje wisten we niet meer welke spieren er nog meer zeer konden doen en mochten we eraf. We zijn achter Lakshmi aangelopen terug naar Serenity en in de middag mochten we weer met haar mee, nu richting een rivier waar ze gewassen werd. Ron is er eerst ff alleen opgeklommen en dat reed een stuk comfortabeler dan met zijn tweetjes. Na een tijdje hebben we gewisseld en kon ik weer even 'fijn' op de ruggegraat van Lakshmi zitten .... auw, auw...

Het badderen was geweldig, ze lag heerlijk te rollebollen in het water en sproeide zichzelf met haar slurf helemaal nat, fantastisch om te zien !!!

Eenmaal terug op Serenity (de terugtocht was in een toektoek ... wat een herrie maakt zo'n ding) kregen we om beurten een Ayurvedische massage ... das heel anders dan een massage in Nederland kunnen we wel zeggen ! Aan mij werd nog gevraagd of ik medium of 'hard' wilde ... kheb maar gekozen voor medium ! Bij Ron gingen ze er meteen vanuit dattie wel 'hard' wilde ... hahahaha ! Laten we zeggen dattie lekker 'los' was !

's avonds weer heerlijk gegeten en morgen zit het er alweer op !! Om 11.00 uur komt Sevi ons weer ophalen !!

• 11 Februari 2010 - 08:43

Sjer:

Joetie, wat leuk, weer verhaaltjes! En heel hard gelachen om oll die lumbrels, die houden we erin!
    Heel veel plezier nog,
    kus

• 11 Februari 2010 - 09:23

Lin:

It's a beard! It's a plain! Oh no, it's Souperman wiz an lumbrel!

Enjoy honeyz!

• 11 Februari 2010 - 09:26

Irma:

HEEEEEEEEEEEEEE wat onwijs leuk om een berichtje van jullie te krijgen, ik vindt het helemaal niet erg hoor dat het begon te kriebelen om te schrijven! haha Fijn dat jullie zo genoten hebben op jullie trouwdag, ik heb enorm genoten van jullie trouwfeessie, super bedankt dat ik dit met jullie mocht delen;-)
    Geniet nog lekker samen en ik kijk weer uit naar jullie volgende bericht!
    kusssssssssss

• 11 Februari 2010 - 10:14

Rob En Yvonne:

Wat een mooie verhalen weer.Wat romantisch zo'n honeymoon.Ik heb toch iets fout gedaan.Fijn die vreemde gewoontes en die fijne geuren ha ha.Wat lief dat huisolifantje Lakshmi. Ik kan me voorstellen dat jullie daar van hebben genoten het is echt appart om zoiets zo dichtbij mee te maken.Super allemaal. geniet maar lekker.

dikke kus van ons

• 11 Februari 2010 - 14:23

Ferry:

Yeahhh, weer verhaaltjes! Mogen we weer meegenieten! En dat terwijl ik nog loop na te stuiteren van het foutuh feesie (trouwens ook nog best lang nagenoten van het broodje frikadel). Was loik! Vind het een heel fijn idee dat jullie het zo naar jullie zin hebben in het nogal verre India. Dus doe maar weer veel verhaaltjes, okay? Koeskoeskoehoes!

• 11 Februari 2010 - 21:24

Miranda Goudriaan:

Wauw Joetie, wat een geweldig mooie foto's!
    Leuk om weer mee te genieten van een prachtige reis. Hoe bevalt het zo met zijn tweeën, lijkt mij zo heerlijk zonder kids (al hoe wel ik ook wel weet dat ik ze enorm zou missen). Njoy!

• 11 Februari 2010 - 22:30

Skoffie:

Les deseo una maravillosa luna de miel aquí!

• 12 Februari 2010 - 14:40

Natas:

Dat ziet er allemaal geweldig mooi uit....heerlijk!!!! Geniet ze nog!!

• 14 Februari 2010 - 18:33

Shila:

* zucht* klinkt geweldig allemaal!
    X

• 15 Februari 2010 - 09:33

June:

neem mee die olifant!! kan makkelijk in de tuin zeg ik